SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Poznaj nas na nowo” w kampanii mBanku (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej odsłony mBanku. Akcję - obejmującą telewizję, kina, internet, prasę i outdoor - przygotowały i realizują firmy Grey Group, Film Produkcja i Mindshare Polska.

Reklamy mBanku przede wszystkim prezentują jego nową identyfikację wizualną oraz serwis transakcyjny. - Chcemy zachęcić zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów do zapoznania się z nowym serwisem i jego funkcjami oraz ofertami promocyjnymi przygotowanymi specjalnie na potrzeby tej kampanii - opisuje Piotr Jakubowski, szef wydziału reklamy i zarządzania marką w BRE Banku. - Dodatkowo, chcemy przekonać klientów MultiBanku i BRE Banku, że zmieniony mBank będzie najlepszym bankiem także i dla nich już po planowanym na listopad zastąpieniem obu marek nazwą mBanku - dodaje.

>>> Nowe logo i system transakcyjny mBanku. 100 mln zł na rebranding

Kampania przekonuje, że mBank celnie odczytuje i dostosowuje się do potrzeb różnych grup klientów, które są prezentowane w spocie telewizyjnym. Reklamy prezentują też wybrane elementy nowej oferty mBanku: konto z możliwością zarobienia nawet 500 zł rocznie w mOkazje, rachunek z udzielanym bez prowizji debetem 1500 zł na start i oprocentowaniem 9,9 proc. oraz zwrot 1 proc. od kwoty inwestycji w wybrane fundusze inwestycyjne.

Akcja reklamowa - rozpoczęta 10 czerwca, a zaplanowana do końca sierpnia - obejmuje telewizję (w sumie pojawi się pięć różnych spotów), internet (główne portale, serwisy społecznościowe), prasę (tygodniki opinii, pisma kobiece), kina (sieć Cinema City), outdoor (prawie 900 citylightów i billboardów w ośmiu największych miastach) oraz działania ambientowe.

Kreację kampanii BRE Bank przygotował wspólnie z agencją Grey Group, spoty wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, a wyreżyserował Paweł Borowski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Poznaj nas na nowo” w kampanii mBanku (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andre
Lipa z tym nowym imige banku !
odpowiedź
User
peen
żenada ta kampania, reklama, rebranding i cały grey pod wodzą rb
odpowiedź
User
account
Ale tandeta!
odpowiedź