SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PR Calling w globalnej sieci agencji PR Network

PR Calling dołączyła do grona agencji zrzeszonych w sieci Public Relations Network.

Public Relations Network zrzesza agencje z Europy, Afryki, obu Ameryk, Australii i Azji. Na czele organizacji stoi Belinda Chan.

Dołączenie do globalnej sieci Public Relations Network to kolejny strategiczny krok w rozwoju agencji PR Calling. Pod koniec ubiegłego roku firma przeszła rebranding, który miał na celu zredefiniowanie agencji jako podmiotu specjalizującego się w obsłudze firm z obszaru nowych technologii. PR Calling odświeżyła wtedy również identyfikację wizualną.

- Coraz częściej Polska jest jedynie punktem wyjścia do szerszych działań komunikacyjnych, wykraczających poza granice naszego kraju. Dołączając do tak znanej sieci globalnej jak PR Network, jesteśmy w stanie zagwarantować wysokiej jakości obsługę na 5 kontynentach świata, na których funkcjonują nasze partnerskie agencje. To, z czego jestem również niesamowicie dumna to fakt, że mamy już za sobą pierwsze owocne współprace z globalnymi markami, chętnymi do podjęcia działań na rynku polskim - komentuje Katarzyna Dworzyńska, szefowa PR Calling.

Do grona klientów agencji należą iTaxi, Mindshare czy Sendit. W ostatnim czasie zrealizowała projekty dla MZN Property (właściciela marki Morizon), Billennium czy Itmagination.

Dołącz do dyskusji: PR Calling w globalnej sieci agencji PR Network

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl