PR Calling w globalnej sieci agencji PR Network

PR Calling dołączyła do grona agencji zrzeszonych w sieci Public Relations Network.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Public Relations Network zrzesza agencje z Europy, Afryki, obu Ameryk, Australii i Azji. Na czele organizacji stoi Belinda Chan.

Dołączenie do globalnej sieci Public Relations Network to kolejny strategiczny krok w rozwoju agencji PR Calling. Pod koniec ubiegłego roku firma przeszła rebranding, który miał na celu zredefiniowanie agencji jako podmiotu specjalizującego się w obsłudze firm z obszaru nowych technologii. PR Calling odświeżyła wtedy również identyfikację wizualną.

- Coraz częściej Polska jest jedynie punktem wyjścia do szerszych działań komunikacyjnych, wykraczających poza granice naszego kraju. Dołączając do tak znanej sieci globalnej jak PR Network, jesteśmy w stanie zagwarantować wysokiej jakości obsługę na 5 kontynentach świata, na których funkcjonują nasze partnerskie agencje. To, z czego jestem również niesamowicie dumna to fakt, że mamy już za sobą pierwsze owocne współprace z globalnymi markami, chętnymi do podjęcia działań na rynku polskim - komentuje Katarzyna Dworzyńska, szefowa PR Calling.

Do grona klientów agencji należą iTaxi, Mindshare czy Sendit. W ostatnim czasie zrealizowała projekty dla MZN Property (właściciela marki Morizon), Billennium czy Itmagination.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji