SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Prawdziwie rześki sposób na orzeźwienie” reklamuje Tyskie Radler (wideo)

Do emisji trafił nowy spot piwa Tyskie Radler (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Rześka odmiana”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe Young & Rubicam Poland, Papaya Films, Platige Image, Juice, MEC i Communications.

Reklama pokazuje różne sposoby radzenia sobie z doskwierającym upałem przez mężczyzn na sąsiednich działkach. Zdecydowanie skuteczniejszym i przyjemniejszym okazuje się picie Tyskiego Radlera, stanowiące „prawdziwie rześki sposób na orzeźwienie”.

Tegoroczna kampania reklamowa tego piwa zaczęła się pod koniec kwietnia (zobacz poprzedni spot), jest prowadzona pod hasłem „Rześka odmiana”.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa reklama jest emitowana od poniedziałku. Jej kreacją zajęła się agencja Young & Rubicam Poland, reżyserią - Szymon Pawlik, produkcją - dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - Platige Image, a udźwiękowieniem - Juice.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: „Prawdziwie rześki sposób na orzeźwienie” reklamuje Tyskie Radler (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl