Prawie 15 mln Polaków korzysta z internetu, Allegro.pl przedOnet.pl i Nasza-Klasa.pl

49 proc. Polaków, czyli w przeliczeniu na populację prawie 15 mlnosób, korzysta z internetu - wynika z najnowszego badania NetTrack(luty - kwiecień 2009). Co trzeci Polak ma dostęp do sieci dłużejniż od 5 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Polacy najczęściej korzystają z internetu codziennie, łącząc sięz domu za pomocą stałego łącza - wynika z badaniaNetTrack opracowanego przez serwisWirtualnemedia.pl.

Najwięcej internautów w Polsce kojarzy Google iAllegro, ale oba serwisy straciły nieco na popularności.Natomiast Nasza-Klasa.pl wyprzedziła pod tym względem WirtualnąPolskę.

Użytkownicy globalnej sieci stanowią dokładnie 49 proc.wszystkich Polaków, czyli 14,76 mln w przeliczeniu na całespołeczeństwo. Oznacza to wzrost o 1 proc. (ok. 300 tys. osób) wporównaniu z poprzednią falą badania (grudzień 2008 - luty 2009).To jednocześnie najwyższy w historii poziom penetracji internetu wnaszym kraju.

Próba w badaniu NetTrack realizowanym przezMillwardBrown SMG/KRC od lutego do kwietniabieżącego roku wyniosła 6062 osób, a od grudnia 2008 roku do lutego2009 roku - 5928 osób. Wszystkie powyższe dane dotyczą grupycelowej - osób korzystających z internetu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa