SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Monday PR zajmie się komunikacją premiery gry Sniper Ghost Warrior 3

Agencja Monday PR zajmie się komunikacją gry Sniper Ghost Warrior 3, najnowszej produkcji CI Games. Jej premierę zaplanowano na 25 kwietnia.

Article

Monday PR odpowiada za kompleksowe doradztwo komunikacyjne, w tym działania z zakresu PR produktowego, korporacyjnego, wsparcie w organizacji wydarzeń specjalnych. Do zadań agencji należy także koordynacja działań content marketingowych oraz współpracy z influencerami.

Komunikacją premiery gry zajmie się zespół Monday PR w składzie: Adam Kozłowski, Rafał Gajerski i Adrian Domański.

Sniper Ghost Warrior to największa marka w portfolio studia CI Games. Cykl sprzedał się dotychczas w 5,5 mln kopii. Część trzecia - zaplanowana w wersjach na PC, Xbox One oraz PlayStation 4 - będzie pierwszą grą typu AAA tej serii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monday PR zajmie się komunikacją premiery gry Sniper Ghost Warrior 3

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dominik
Fajna opcja że taka firma będzie zajmowała się defakto też trochę promocją tej gry, która zapowiada się bardzo interesująco. Sniper: Ghost Warrior 3 myślę że będzie najlepszą grą w historii CI Games więc dobrze że taka marka jak Monday PR weźmie grę pod swoje skrzydła.
1 1
odpowiedź
User
Blek
Mam podobne zdanie, Gra potrzebuje dobrego PR tak by wszyscy wiedzieli że takowa gra istnieje , choć przy tak dużej ilości sprzedanych egzemplarzy to raczej bym sie nie martwił. Gry z tego gatunku mają wzięcie a w szczególności te z otwartym światem.
0 0
odpowiedź
User
CHalina
[...] Sniper: Ghost Warrior 3 myślę że będzie najlepszą grą w historii CI Games więc dobrze że taka marka jak Monday PR weźmie grę pod swoje skrzydła.
No dokładnie tak, dobrze wybrali moim zdaniem. Dobrze, że nie jakies siermięgi:) szkoda by było dobrej gry na dziadowski PR,a tak jest gwarancja, ze bedzie na odpowiednim poziomie. No i licze na PR intensywniejszy niż przy LotF:) rzecz jasna
0 0
odpowiedź
User
Aron
No to widać, że Ci Games jest w dobrych rękach. W końcu MondayPR zajmowało się (czy nadal się zajmuje wizerunkiem Huwawei na polskim rynku. Osobiście uważam, że gra broni się sama, ale trochę promocji nigdy nie zaszkodi
0 0
odpowiedź
User
markucyk
No to widać, że Ci Games jest w dobrych rękach. W końcu MondayPR zajmowało się (czy nadal się zajmuje wizerunkiem Huwawei na polskim rynku. Osobiście uważam, że gra broni się sama, ale trochę promocji nigdy nie zaszkodi
O ile się orientuje, to nadal huałeją:) ale głowy nie dam, mogło mi cos umknąć. W kazdym razie - fachowcy i moim zdaniem to bardzo dobrze, że ustrzeleni przez CIGames.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing