WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„O tym się mówi!” - T-Mobile reklamuje tablety i smartfony za złotówkę (wideo)

Gorący temat

Duży spadek TVP1, TVP Info przed TVN24. TVN nowym liderem w 16-49

0

Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną

2013-08-15 A A A KOMENTARZE: 39 FORUM DRUKUJ POLEĆ

- Myślę, że w najbliższym czasie decyzjami klientów operatorów telekomunikacyjnych w większym stopniu będą kierowały jakość i różnorodność oferty niż cena usług - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska.

Miroslav Rakowski, prezes zarządu spółki T-Mobile Polska Miroslav Rakowski, prezes zarządu spółki T-Mobile Polska

- Trendy na rynku telekomunikacyjnym w Polsce - podobnie, jak w całej Europie - są spadkowe. Jest to spowodowane zmianami regulacyjnymi, które sprawiły, że przychody w branży telekomunikacyjnej tylko w tym roku (w Polsce) zmniejszą się o około 8-10 procent. Telekomy jednak - odpowiadając na potrzeby rynku oraz możliwości, jakie dają im zaawansowane technologicznie innowacyjne projekty - wchodzą w nowe obszary swojej działalności, co daje im potencjał do rozwoju. T-Mobile postawił na rozwój w pięciu obszarach, jakimi są: finanse, telemedycyna, energetyka, transport oraz szerokorozumiane ICT. Przy czym, priorytetem funkcjonowania podstawowego biznesu jest jakość świadczonych usług, w tym szczególnie jakość sieci telekomunikacyjnej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Miroslav Rakowski.

- Obecnie w większości same oferty, które dostępne są w portfolio operatorów dla klientów indywidualnych czy też biznesowych, są do siebie bardzo zbliżone. Dziś operator musi wyróżnić się czymś więcej niż samą ceną. Dla T-Mobile to zdecydowanie jakość sieci jest priorytetem i jestem przekonany, że to właśnie nas wyróżnia. Różnice są szczególnie widoczne dla tych, którzy kiedyś korzystali z innych sieci, a dziś są naszymi klientami - podkreśla Rakowski.

Jak cenowa wojna i zalew tanich zryczałtowanych ofert zmienią polski rynek telekomunikacyjny? - Na polskim rynku telekomunikacyjnym największy wpływ na obniżenie jego wartości mają zmiany regulacyjne. Nowe niższe oferty są na kolejnym miejscu. Myślę, że w najbliższym czasie decyzjami klientów w większym stopniu będą kierowały jakość i różnorodność oferty niż cena usług. Gdyż te w Polsce są już na bardzo niskim poziomie - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl szef T-Mobile Polska.

Z Mirosłavem Rakowskim, prezesem zarządu spółki T-Mobile Polska, rozmawiamy o polskim rynku telekomunikacyjnym oraz o głównych wyzwaniach dla T-Mobile Polska na najbliższe lata.

Autor: Krzysztof Lisowski

Wiecej informacji: Miroslav Rakowski, prezes zarządu spółki T-Mobile Polska, T-Mobile Polska, T-Mobile

Komentarze (39) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia