SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PricewaterhouseCoopers wybiera Lowe

Agencja Lowe przejmie globalne obowiązki kreatywne w ramach budżetureklamowego firmy PricewaterhouseCoopers (PwC).

W finałowej części przetargu należąca do Interpublic Groupagencja pokonała DDB (Omnicom). Ta dwójka wcześniej w pokonanympolu zostawiła trzy inne agencje - informuje serwis Adweek.

Do tej pory PwC korzystała z różnych agencji kreatywnych wzależności od danego projektu.

Nie jest to pierwsza współpraca firmy z Interpublic Group, jakoże należąca do niej agencja Initiative pełni medialne obowiązkiPwCna rynku amerykańskim.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: PricewaterhouseCoopers wybiera Lowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl