SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Producent Majonezu Kieleckiego wybiera agencję do obsługi social media

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem”, producent Majonezu Kieleckiego zaprasza agencje do składania ofert na promocję w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. 

Agencje mają składać oferty na działania promocyjne w mediach społecznościowych o charakterze lokowania produktu. Współpraca będzie prowadzona w 2024 roku. 

W marcu ma być promowany Majonez Kielecki. Działania mają być realizowane na YouTube (videoblogi), Instagramie oraz TikToku. Pozostałe kanały społecznościowe traktowane będą jako uzupełnienie kampanii (i nie są obligatoryjne).

Na cały czerwiec przyszłego roku zaplanowano promocję Musztard Kieleckich oraz Ketchupów Kieleckich obejmującą YouTube (videoblogi), Instagram i TikTok. 

We wrześniu 2024 roku promowany będzie Majonez Kielecki (roślinny, lekki, wersja klasyczna w op. plastikowym) - również na YouTube (videoblogi), Instagramie oraz TikToku. 

W grudniu z kolei wrócą działania promocyjne tradycyjnego Majonezu Kieleckiego - na YouTube (videoblogi),Instagramie
oraz TikToku. 

Budżet tych wszystkich działań oszacowano na 400 tys. zł netto (bez VAT). 

WSP “Społem” zastrzega, że nie będzie zwracać agencjom kosztów udziału w konkursie ofert.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: ogólna ocena koncepcji oraz strategii mediowej (30 proc.) i zasięg i efektywność prowadzonych działań (70 proc.). 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 19 grudnia br.

Dołącz do dyskusji: Producent Majonezu Kieleckiego wybiera agencję do obsługi social media

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bingo!
Przetargowe bingo…
odpowiedź
User
Sretarg
W każdym roku to samo hahahah
odpowiedź
User
Taka prawda
Majonez to trucizna ☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
odpowiedź