Produkty i życzenia w wielkanocnej kampanii Biedronki (wideo)

W najważniejszych mediach trwa wielkanocna kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka. Akcję przygotowały agencja reklamowa Duda Polska i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta w połowie marca wielkanocna kampania Biedronki ma charakter wizerunkowo-produktowy. W akcji prezentowane są dostępne w sklepach tej sieci artykuły spożywcze niezbędne do przygotowania tradycyjnego poczęstunku świątecznego, m.in. twaróg na sernik i biała kiełbasa. Ponadto w reklamach Biedronka składa swoim klientom życzenia wielkanocne.  

Kampania przebiega pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki”, które jest claimem sieci od stycznia br., kiedy zmieniła ona identyfikację i komunikację marketingową (więcej na ten temat).     Akcja obejmuje telewizję (spoty 30- i 45-sekundowe), radio (spot 30-sekundowy), internet, prasę i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej