SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Profesjonalista w odplamianiu” w kampanii Ariel Professional (wideo)

W telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze trwa kampania reklamowa odplamiaczy Ariel Professional. Akcję na zlecenie Procter & Gamble przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications i dom mediowy Mediacom.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa odplamiaczy Ariel Professional podkreśla, że pomagają one uzyskiwać standard czystości odzieży na poziomie prestiżowych hoteli. Akcja pod hasłem „Profesjonalista w odplamianiu” wspiera wprowadzenie przez Procter & Gamble tych produktów na polski rynek, informując o ich dostępnych formach i sposobie zastosowania. Kampania – skierowana do kobiet zajmujących się obowiązkami domowymi – oprócz mediów tradycyjnych obejmuje reklamy w hipermarketach Real (więcej na ten temat) oraz polski serwis internetowy marki (więcej).

 


Przede wszystkim akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, grupa TVN, kanały z pakietów At Media i Discovery), internecie oraz na outdoorze (billboardy).

Kreację kampanii – wykorzystywaną w całej Europie Środkowo-Wschodniej – przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: „Profesjonalista w odplamianiu” w kampanii Ariel Professional (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl