Program Młynarskiej poprawia wyniki TV4

Nowa edycja teleturnieju "Eureko, ja to wiem" (przeniesiona zPolsatu do TV4) ma średnio 263 tys. widzów. W analogicznym okresieprzed rokiem Czwórkę oglądało w tym paśmie 111 tys. osób.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Premiery teleturnieju nadawane w czwartki o 19.00 mają średnio1,75 proc. udziału w rynku w grupie 4+ (przed rokiem w tym TV4miała 0,8 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch dla Wirtualnemedia.pl. W komercyjnej grupie docelowejformat notuje 2,23 proc. udziału (przed rokiem 1,24 proc.udziału).

Powtórki programu emitowane w soboty o 16.55 przyciągają 236tys. osób, co przekłada się na 2 proc. udziału w grupie 4+ oraz1,93 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem odpowiednio 1,59 proc. i1,94 proc. udziału).

Ponad 25 proc. osób z profilu widowni stanowią osoby w wiekumiędzy 10 a 19 rokiem życia, blisko 24 proc. z ogółu widzówpochodzi z największych miast.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?