SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przeagencja zmieniła się w Truly, wprowadza rozliczanie za efektywność projektów

Działająca od 10 lat agencja interaktywna Przeagencja (kupiona wiosną ub.r. przez Polska Press Gupę) zmieniła nazwę na Truly. Jednocześnie wprowadza model rozliczania się z klientami za efektywność tworzonych kreacji i realizowanych kampanii.

- Zmiana nazwy wynika z ważnych dla nas powodów. Po pierwsze chcemy podkreślić zakończenie procesu integracji z Grupą Polska Press, która poszerza nasze kompetencje i daje unikalną przewagę na rynku. Po drugie chcemy zaakcentować nasz sposób myślenia o współpracy klient - agencja - uzasadnia Wacław Wykrytowicz, prezes Truly.

Nowa nazwa agencji ma odzwierciedlać przekonanie, że kampanie reklamowe powinny być oparte na prawdziwych insightach i potrzebach konsumentów. Z kolei nowe hasło główne firmy to: „The Way It Should Be”.

Jednocześnie Truly wprowadza nowy system rozliczania się z klientami, oparty na efektach zrealizowanych działań. - Mówimy o efektywności każdego działu: od kreacji, przez redakcję social media, na client service kończąc - wylicza Wykrytowicz.

W ostatnim okresie agencja zrealizowała projekty, przede wszystkim w social media, dla marek Oriflame i Paulaner oraz dla Grupy Żywiec.

Dołącz do dyskusji: Przeagencja zmieniła się w Truly, wprowadza rozliczanie za efektywność projektów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kreatywny
Czasami mam wrażenie, że agencje reklamowe mają gorsze portfolio niż teamy kreatywny, kreatywni, stażyści. Te logo, ta strona jest lepsza niż jej zawartość.
odpowiedź