SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 202 proc. do góry

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Największy spadek w rankingu zanotowała „Tina”, z kolei wzrost odnotował tylko magazyn „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 354 510 egz. i w porównaniu do kwietnia 2012 roku była niższa o 19,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,06 proc. do 284 699 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 193 222 egz., po spadku o 20,39 proc.

Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W kwietniu 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 176 979 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 201,74 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

354 510

440 962

Tina

284 699

370 044

Pani Domu

193 222

242 723

Naj

176 979

58 653*


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Pani Domu” - było to 18,03 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

354 510

381 616

Tina

284 699

333 536

Pani Domu

193 222

235 726

Naj

176 979

185 573

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 202 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl