SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Purple Day 2015: Smart Data - Big Opportunities (zapowiedź konferencji)

Wielkimi krokami zbliża się Purple Day 2015 – coroczna konferencja branżowa, organizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Temat przewodni piątej edycji spotkania to "Smart Data - Big Opportunities. Przekuj dane w sukces marki!". Tradycyjnie już Purple Day będzie miejscem spotkań i dyskusji w gronie ekspertów rynku mediów. W tym roku również nie zabraknie znamienitych gości i inspirujących prelekcji. Wydarzenie odbędzie się we wtorek 20 października br. w Cinema City Arkadia. Szczegóły na purpleday.pl.

Tematyka tegorocznego Purple Day będzie dotyczyć danych - skupimy się na tym, które dane warto gromadzić oraz jak je analizować i właściwie wykorzystywać, aby stanowiły strategiczne wsparcie w komunikacji marek.

W programie wydarzenia m.in. wystąpienia keynote speakerów, a wśród nich dr David Stillwell, deputy director  The Psychometrics Centre na University of Cambridge oraz Vesselin Popov, development strategist w The Psychometrics Centre na University of Cambridge. Tradycyjnie już na Purple Day gościć będzie także przedstawiciel sieci Mindshare - James Chandler, global mobile director w Mindshare Worldwide. W ramach spotkania zaplanowano także dwa moduły prezentacyjno-dyskusyjne, które dostarczą inspirujących case’ów oraz ciekawych i merytorycznych dyskusji w temacie smart data. Eksperci Mindshare Polska pochylą się nad tematem danych z perspektywy domu mediowego, analizując ich wpływ na działalność strategów. W kolejnej części zaproszeni praktycy marketingu i rynku mediów - m.in. Łukasz Wejchert, założyciel Grupy Dirlango, Marek Seralis, wicedyrektor departamentu marketingu w mBanku, a także Marcin Łaciak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Digital Virgo - przedstawią przykłady efektywnego wykorzystania wielu źródeł danych i informacji w rozwoju biznesu.

- Piąty już raz spotykamy się w gronie praktyków marketingu. Naszym celem niezmiennie jest uważne obserwowanie i współtworzenie rynku mediów poprzez poszukiwanie efektywnych i nowatorskich rozwiązań. W tym roku chcemy skupić się na smart data, pokazując że jest to zagadnienie o ogromnym potencjalne. Analizując poszczególne case’y przekonamy się, że wykorzystywanie big data w budowaniu przewagi konkurencyjnej to nie tylko - jak mogłoby się zdawać - domena globalnych gigantów. Zaproszeni goście, światowej klasy specjaliści w swoich dziedzinach to niezbędny i bardzo wartościowy element naszej konferencji. Tym bardziej nam miło, że w tym roku do prelegentów dołączą dr David Stillwell i Vesselin Popov z Centrum Psychometrycznego Uniwersytetu Cambridge, którzy na co dzień analizują dane psychometryczne oraz badają zachowania w mediach społecznościowych, a także James Chandler, przedstawiciel Mindshare Worldwide, uznany za jedną z 50 najbardziej wpływowych osób w branży mobilnego marketingu - opisuje Adrian Kawecki, CEO w Mindshare Polska.

Wzorem ubiegłego roku, do dyspozycji uczestników konferencji zostanie oddany FunPark Technologiczny - wspólna przestrzeń, w której swoje rozwiązania przedstawiają Partnerzy i Wystawcy Purple Day. Prezentowane będą m.in. system monitoringu reklamy display w Internecie od Goldbach Audience Poland, ciekawe wyniki dotyczące rynku mobile prezentowane przez Spicy Mobile czy rozwiązania Digital Virgo oraz TargeDS pokazujące ruch uczestników po przestrzeni konferencji na podstawie danych z beaconów.

Purple Day 2015 odbędzie we wtorek, 20 października 2015 r. w Cinema City Arkadia. Całodzienna konferencja rozpoczyna się o godz. 9:00. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie purpleday.pl. Udział w spotkaniu jest możliwy wyłącznie po okazaniu zaproszenia.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konferencji.

Dołącz do dyskusji: Purple Day 2015: Smart Data - Big Opportunities (zapowiedź konferencji)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl