SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZL z pierwszą kampanią dla Zott Polska. Promuje jogurt Zott Finezja

Ruszyła pierwsza kampania przygotowana przez agencję PZL dla Zott Polska. Jest to jednocześnie pierwsza kampania promująca nowy produkt, który trafił do sprzedaż -  jogurt kremowy Zott Finezja.

Przygotowane spoty promują kremowy jogurt Zott Finezja w jego czterech wersjach smakowych: Mascarpone Malina, Mascarpone Czarna Porzeczka, Choco Splits Banan z kawałkami czekolady, Choco Splits Truskawka z kawałkami białej czekolady.

Kremowa konsystencja i pyszne dodatki sprawiają, że bohaterka spotu uruchamia swoje pokłady kreatywności i budzi swoją finezję. Główną myśl i charakter produktu, podkreśla hasło kampanii: „ZOTT Finezja. Tak kremowa, tak zmysłowa”.

Agencja PZL jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację kampanii, w ramach której przygotowała spoty video: 3-sekundowe, dwa 15-sekundowe oraz 6-sekundowe z przeznaczeniem do emisji w stacjach telewizyjnych oraz w digitalu.

Spoty wyreżyserował Michał Sabliński. Za produkcję odpowiadam dom produkcyjny Bomaye, podstprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Ztudio. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Z ramienia PZL nad projektem pracowali:zespół kreatywny w składzie: Agnieszka Żylińska-Rękas (senior art. directorka), Marcin Jagnus (Senior Copywriter), Dominik Turek (associate creative director); producentka: Magdalena Brauer; dział obsługi Kkienta: Ola Łukasik (account mangerka), Magdalena Sobota (client service directorka), Przemek Wachowski (New Business Director).

Dołącz do dyskusji: PZL z pierwszą kampanią dla Zott Polska. Promuje jogurt Zott Finezja

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PZL teraz tak? Ojej.
Kinder Bueno + Air Wick
odpowiedź