PZL przygotuje nowe reklamy PKP i PKP Intercity

Agencja PZL wygrała przetarg na przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań w internecie w ramach nowej kampanii reklamowej spółek PKP i PKP Intercity. Poprzednią akcję promującą przewoźników przygotowała agencja BBDO Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

PZL została wybrana do przygotowania nowej kampanii PKP i PKP Intercity, ponieważ oferta agencji najlepiej odpowiadała na brief oraz była najkorzystniejsza finansowo. Nie podano, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani kiedy zacznie się ta kampania. Wiadomo, że będzie obejmowała zarówno media ATL-owe (m.in. internet), jak też komunikację BTL-ową.

PKP i PKP Intercity szukają też domu mediowego do obsługi tej akcji, przetarg ogłosiły na początku lipca br.

Poprzednia duża kampania reklamowa przewoźników była prowadzona wiosną br. pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”. Kolejne reklamy pokazywały szkolną wywiadówkę, kasjerkę i maszynistę PKP oraz rodzinną podróż pociągiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów