PZL przygotuje nowe reklamy PKP i PKP Intercity

Agencja PZL wygrała przetarg na przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań w internecie w ramach nowej kampanii reklamowej spółek PKP i PKP Intercity. Poprzednią akcję promującą przewoźników przygotowała agencja BBDO Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

PZL została wybrana do przygotowania nowej kampanii PKP i PKP Intercity, ponieważ oferta agencji najlepiej odpowiadała na brief oraz była najkorzystniejsza finansowo. Nie podano, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani kiedy zacznie się ta kampania. Wiadomo, że będzie obejmowała zarówno media ATL-owe (m.in. internet), jak też komunikację BTL-ową.

PKP i PKP Intercity szukają też domu mediowego do obsługi tej akcji, przetarg ogłosiły na początku lipca br.

Poprzednia duża kampania reklamowa przewoźników była prowadzona wiosną br. pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”. Kolejne reklamy pokazywały szkolną wywiadówkę, kasjerkę i maszynistę PKP oraz rodzinną podróż pociągiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]