SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Eska deklasuje konkurencję na Facebooku, RMF FM przed Radiem ZET, Radio Maryja najbardziej interaktywne

Radio Eska ma na Facebooku już ponad dwa miliony fanów, prawie trzy razy więcej niż drugie pod tym względem RMF FM, które wyprzedza RMF Maxxx, Radio ZET, i Eskę Rock. Najwięcej aktywnych użytkowników jest na fanpage’ach Planeta FM i VOX FM, natomiast relatywnie najwięcej aktywności wykonywanych jest na profilu Radia Maryja.

Z danych firmy SoTrender.com wynika, że facebookowy fanpage Radia Eska na koniec marca br. zanotował 2,05 mln użytkowników, o 6,8 tys. więcej niż miesiąc wcześniej. Radio Eska jest w ogóle najpopularniejszą polską marką medialną na Facebooku.

Zajmujące kolejne miejsca profile RMF FM (777,1 tys. użytkowników), RMF Maxxx (654,4 tys.) i Radia ZET (583,7 tys.) mają po trzy-cztery razy mniej fanów niż Radio Eska. Z marką RMF jest jeszcze związany serwis RMF24.pl, którego fanpage lubi 329,7 tys. internautów.

W zeszłym miesiącu zdecydowanie najwięcej fanów zyskał profil RMF FM - 12,3 tys. (2 proc. w górę), natomiast poniżej tysiąca użytkowników zaczęło obserwować fanpage’e Czwórki, Open FM i Radia ZET Chilli. Z kolei Eska Rock straciła 269 fanów.


Na fanpage’u Radia Eski różne aktywności (wpisy, komentarze, polubienia) wykonało w marcu 270 tys. użytkowników, czyli 13 proc. fanów stacji. Na profilu RMF Maxxx było to 144,9 tys. użytkowników (22 proc. wszystkich), a na profilu RMF FM - 126,2 tys. (16 proc. wszystkich).

Największe odsetki aktywnych fanów zanotowały na swoich fanpage’ach Planeta FM (46 proc.), VOX FM (44 proc.), Radio Wawa (37 proc.) i Antyradio (34 proc.).


Ogółem najwięcej w zeszłym miesiącu działo się na fanpage’u Radia Eska, gdzie wykonano 1,06 mln różnych aktywności. Kolejne miejsca pod tym względem zajęły profile RMF FM (897,3 tys.), RMF Maxxx (896,7 tys.) i Radia ZET (833,3 tys.).

Jeśli natomiast brać pod uwagę średnią liczbę aktywności w przeliczeniu na fana, to zdecydowanym liderem jest Radio Maryja, na którego fanpage’u (mającym nieco ponad 70 tys. użytkowników) wykonano 519 tys. działań, co daje 7,34 aktywności na fana. Na profilu Radia Wawa ten wskaźnik wyniósł 3,64, na VOX FM - 3,59, a na fanpage’ach Planeta FM, Antyradia i Polish Radio London - od 2,55 do 2,85.

Dołącz do dyskusji: Radio Eska deklasuje konkurencję na Facebooku, RMF FM przed Radiem ZET, Radio Maryja najbardziej interaktywne

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pop
Zetka to tuba propagandowa dla gorszego sortu
odpowiedź
User
lol
Czyli im bardziej tandetna muzyka, im stacja bardziej nakierowana na młodych, dzieciarnię tym więcej fanów na FB. Oczywista oczywistość.
odpowiedź