SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii” - Radio Plus z nowym linerem, kampanią i konkursem

Radio Plus 1 kwietnia br. wprowadza nowy liner „Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii”. Stacja rusza też z kampanią wizerunkową i zabawą antenową z nagrodami.

Dotychczasowy liner rozgłośni brzmiał „Moc przebojów. Moc zabawy”.  - Nowy slogan idealnie oddaje format muzyczny Radia Plus - mówi nam Róża Adamcio, PR manager w Grupie ZPR Media. Stacja nadaje bez zmian muzykę w formacie classic hits.

Pod hasłem „Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii” rozgłośnia rozpoczęła kampanię wizerunkową. Realizowana ona będzie na outdoorze w wybranych miastach, w których dostępne jest Radio Plus, m.in. w Krakowie, Gdańsku, Bydgoszczy, Łodzi, Olsztynie, Zielonej Górze, Głogowie i Gnieźnie. Działania potrwają do końca kwietnia br. Kreacją przygotował nadawca, a media zaplanował Starcom.

Kampanii towarzyszy akcja antenowa „Krzyżówka z Radiem Plus”. Konkurs potrwa od 11 do 29 kwietnia br. Codziennie na radioplus.pl publikowana będzie inna krzyżówka. Zadanie konkursowe polega na rozwiązaniu krzyżówki, odgadnięciu hasła i podaniu skojarzenia związanego z hasłem, które należy wysłać poprzez odpowiedni formularz na radioplus.pl lub przez SMS. Każdego dnia między godz. 7.00 a 16.00 wybierani będą zwycięzcy zabawy, nagradzani w wejściach na żywo sprzętem RTV AGD.

Ponadto do wybranych ponad 80 tys. skrzynek pocztowych dystrybuowane będą gadżety akcji - magnesy na lodówkę z kompletem krzyżówek Radia Plus, zachęcające do wzięcia udziału w zabawie.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia Plus w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wyniósł 1,9 proc.

Dołącz do dyskusji: „Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii” - Radio Plus z nowym linerem, kampanią i konkursem

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
herz
Który to już format muzyczny w Plusie w ciągu dwóch - trzech ostatnich lat? Od "My Heart Will Go On", przez "Jesteś szalona" po "Żółte kalendarze". Najbardziej niestabilne, muzyczne radio w Polsce.
0 0
odpowiedź
User
ermit
Zabawa formatami tego radia może przejść do księgi rekordów. Taki potencjał zmarnowany... Ech...
0 0
odpowiedź
User
hmmm
Zgadzam się z przedmówcą. Tym bardziej mnie to dziwi, że Plus to sieć katolicka, preewangelizacyjna. Katolicki = powszechny. Zamiast postawić na jakiś uniwersalny format z muzyką środka to oni co chwilę zmieniają koncepcję, miotają się ze skrajności w skrajność. Najpierw przez długi czas katowali łagodne "żałobne" przeboje. Kiedy tymi smętami całkowicie zarżnęli słuchalność to nagle uświadomili sobie, że trzeba ją szybko odbudować i zaeksperymentowali z disco polo, następnie dosłownie w jedną noc zrobili "podmiankę" formatów Plusa i Vox FM. Od tej pory Plus grał oldiesy, a teraz jeszcze bardziej się w nie pchają. Ciekaw jestem do kogo chcą dotrzeć. Chyba zachłysnęli się sukcesem Radia Pogoda a wcześniej Nostalgia w Warszawie. Zapominają tylko o kilku rzeczach: coś co się sprawdziło w Warszawie i kilku miastach niekoniecznie sprawdzi się w całym kraju, w niektórych miejscach pokrywają się zasięgowo z Pogodą - słuchacz wybierze raczej oryginał niż kopię, po trzecie - chyba całkowicie zapominają o misji radia katolickiego i dotarciu do jak najszerszego grona słuchaczy. Grupa 60+ ma już swoją ulubioną rozgłośnię katolicką i wątpię, że przełączą się na Plusa. Powinni raczej bardziej się otwierać i docierać do młodszych tym bardziej, że "plusowy" sposób prowadzenia publicystyki religijnej prędzej dotrze do młodych niż 60 i 70-latków. Jednak z "nostalgiczną"muzyką wątpię, że dotrą do młodszych słuchaczy.
0 0
odpowiedź