SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radiowa Czwórka i rebel:tv mocno w górę, MTV znów z największym spadkiem

W kwietniu br. wśród kanałów muzycznych i młodzieżowych największe wzrosty zanotowały niszowe stacje Czwórka Polskie Radio oraz rebel:tv. Największym spadkiem kolejny raz dotknięte zostało MTV Polska, a na podium obok Vivy i 4fun.tv znalazło się Polo TV.

Viva Polska w kwietniu br. zanotowała spadek oglądalności o 23,9 proc. do 0,45 proc., ale utrzymała się na pozycji lidera zestawienia. Na drugim miejscu znalazł się kanał 4fun.tv, którego udział poszedł do góry o 16,2 proc. do 0,32 proc. Na trzeciej pozycji zadebiutował discopolowy kanał Polo TV z wynikiem na poziomie 0,23 proc. (stacja nadaje od kwietnia ub.r., ale jest monitorowana dopiero od września ub.r.)

Największy spadek w kwietniu br. zanotował - tak jak w poprzednich miesiącach - młodzieżowy kanał MTV Polska. Jego udział zmniejszył się niemal o połowę i wyniósł 0,14 proc, a stacja spadła z miejsca trzeciego na piąte. Stało się tak, mimo że już w kwietniu br. kanał wprowadził na antenę już całą wiosenną ramówkę, w której odchodzi od programów randkowych i stawia bardziej na życiowe historie nastolatków (dowiedz się więcej o wiośnie w MTV Polska).

Najwięcej w zestawieniu zyskała niszowa telewizja Czwórka Polskie Radio, zajmująca ostatnią lokatę. Jej udział wzrósł aż o 350 proc., ale i tak pozostał na bardzo niskim poziomie (0,01 proc.). Sporo (144,4 proc.) zyskał też kanał rebel:tv, który znalazł się na pozycji dziewiątej z wynikiem na poziomie 0,2 proc.

kwiecieńwszyscy 4+
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska35 1280,58927 1790,448
4fun.tv16 2260,27219 1950,316
Polo TV--14 1780,233
Eska TV6 3650,10712 8900,212
MTV Polska16 1020,2708 3230,137
TV.DISCO--3 0980,051
VH1 Europe--2 0730,034
Rebel.tv5580,0091 3320,022
Kino Polska Muzyka--9680,016
Czworka Polskie Radio910,0025590,009


W grupie widzów w wieku 13-29 lat, dwa pierwsze miejsca były takie same jak w grupie 4+. Liderem była Viva Polska (1,22 proc. udziału, spadek o 25,4 proc.), a na drugiej pozycji uplasowała się telewizja 4fun.tv (0,87 proc., + 6,9 proc.).

Na trzecie miejsce z czwartego awansował kanał Eska TV. Jego udział wzrósł aż 218,4 proc., czyli najbardziej w zestawieniu, i wyniósł 0,62 proc.

Wśród młodych widzów największy spadek oglądalności także zanotował kanał MTV Polska, który w tej grupie stracił 54 proc.

kwiecieńwszyscy 13-29
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska15 2931,63611 1931,221
4fun.tv7 6300,8167 9890,872
Eska TV1 8320,1965 7190,624
Polo TV--3 8740,423
MTV Polska8 3130,8893 7460,409
TV.DISCO--9070,099
VH1 Europe--7070,077
Rebel.tv2220,0242180,024
Czworka Polskie Radio220,002510,006
Kino Polska Muzyka--440,005


W dziesiątce najchętniej oglądanych programów w kanałach muzycznych i młodzieżowych w kwietniu br. najwięcej pozycji (pięć) umieścił kanał 4fun.tv, ale na czele zestawienia znalazł się program “Disco ponad wszystko”, nadawany na antenie Vivy. Obejrzało go 165 tys. widzów.

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
DISCO PONAD WSZYSTKOVIVA Polska164 7491,91
CYBERMARIAN /PROG.ROZR./4fun.tv155 7121,68
ESKA TV NEWS /PROG.MUZ.POL./Eska TV141 8252,80
NEWS /PROG.MUZ.INFO.POL./4fun.tv134 4501,42
LOWY KROLA DISCOVIVA Polska134 0471,43
WEEK TOP 10VIVA Polska130 4053,10
100% VIVAVIVA Polska129 1341,65
LAJK CZART /PROG.MUZ.POL./4fun.tv121 2091,41
WEEKEND SPECJALNY /PROG.MUZ.POL./ 4fun.tv118 2221,21
CO MOWI TWOJA DATA URODZENIA /PROG.MUZ.POL./4fun.tv117 7261,30


  
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia. 

Dołącz do dyskusji: Radiowa Czwórka i rebel:tv mocno w górę, MTV znów z największym spadkiem

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tola
Gratulacje dla Radiowej czwórki Ploskiego Radia ( na wizji ) - tak trzymać.
odpowiedź
User
Gosc
I nikt nie reaguje od dluzszego czasu na zapasc MTV. Ile jeszcze musi spasc? 100% ?
odpowiedź
User
bob
Dziwię się, że MTV Polska w ogóle ma jakąś oglądalność. Przecież tego nie da się oglądać! Ogłupiające programiki dla małolatów i minimalna ilość muzyki. Ktoś, kto do tego doprowadził, powinien ponieść karę. Ten kanał to wstyd dla marki MTV. Mam nadzieję, że w stacji pójdą po rozum do głowy i wróci stare dobre MTV.
odpowiedź