SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rainbow Tours „przyrodniczo” z Krystyną Czubówną reklamuje letnią ofertę (wideo)

Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło promocję oferty „Lato 2015”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Blueway Com.

Kampania promuje touroperatora jako biuro podróży, które ma najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną ofertę na rynku. Reklamy podkreślają atrakcyjność wakacji „7 + 7 „(7 dni zwiedzania + 7 dni odpoczynku) oraz animacji dla dzieci i dorosłych. Dodatkową zachętą dla klientów ma być komunikowany rabat do 30%.

W tym roku pojawiły się nowe spoty w stylistyce filmów przyrodniczych z głosem Krystyny Czubówny opisujące wczasowiczów niczym zwierzęta. Pierwszy raz w ten sposób Rainbow Tours reklamował się w poprzednim sezonie zimowym (zobacz szczegóły).

- Po bardzo dużym sukcesie ubiegłorocznej kampanii ze „zwierzakami”, postawiliśmy na kontynuację tego pomysłu. W słuszności naszej decyzji dodatkowo utwierdziło nas wyróżnienie ubiegłorocznej kampanii Srebrnym Effie - tłumaczy Emilia Bratkowska,dyrektor produktu i marketingu w Rainbow Tours.

Obecne działania reklamowe obejmują ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, wysyłkę bezpośrednią i działania ambientowe.

Strategię i kreację wszystkich reklam, a także projekty graficzne katalogów „Lato 2015” przygotowała agencja Fat Baby. Spoty telewizyjne wyreżyserował Bartosz Dombrowski, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją zajęło się studio Lunapark.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com.

Dołącz do dyskusji: Rainbow Tours „przyrodniczo” z Krystyną Czubówną reklamuje letnią ofertę (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rav
Pomysł prosty i nudny!Powielany juz kilkakrotnie w różnych kampaniach z głosem Czubowny.Wiecej kreatywności!
odpowiedź