„Ranczo” straciło widzów. 14 mln zł z reklam

Ósmą serię „Rancza” oglądało w TVP1 średnio 6,2 mln widzów, o 70 tys. osób mniej niż nadawaną rok temu siódmą edycję serialu. Wpływy z reklam wyniosły 13,9 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

TVP1 ósmy sezon „Rancza”  pokazywała w niedziele o 20.20, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Średnia oglądalność premierowych odcinków serialu wyniosła 6,15 mln widzów, co przełożyło się na 35,59 proc. udziału w całym rynku oraz 28,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

„Ranczo” niezmiennie pozostaje liderem rynku telewizyjnego. Jednak w porównaniu do poprzedniej serii straciło 70 tys. widzów. Emitowaną w analogicznym okresie rok temu siódmą edycję produkcji oglądało średnio 6,22 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 36,87 proc. oraz 28,50 proc. (więcej na ten temat).Wpływy z reklam Jedynki przy emisji premierowych odcinków ósmej serii komediowej produkcji wyniosły 13,87 mln zł. W porównaniu z siódmą edycją wzrosły one o około 5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).Dziewiąty sezon „Rancza” trafi na antenę Jedynki wiosną 2015 roku. Zdjęcia do niego ruszą w lipcu br. (dowiedz się więcej).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu