“Ranczo Wilkowyje” i “Kevin” hitami filmowymi 2011

Najpopularniejszym filmem w 2011 roku było “Ranczo Wilkowyje”. Z kolei w grupie 16-49 hitem był “Kevin sam w Nowym Jorku”. Większość najchętniej oglądanych filmów w ub.r. pokazała publiczna Jedynka.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Polską komedię “Ranczo Wilkowyje” 3 maja 2011 roku w TVP 1 obejrzało 4,68 mln widzów przy udziale wynoszącym 27,39 proc., zajmujący drugie miejsce “Kevin sam w Nowym Jorku” w wigilię przyciągnął do Polsatu 4,63 mln osób (udział 33,59 proc.). Na podium znalazła się też pokazana w Dwójce kultowa komedia “Samo swoi” (4,42 mln widzów) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Ogółem najwięcej filmów (10) umieściła w zestawieniu TVP 1, w rankingu znalazły się po dwa hity TVP 2 i Polsatu i tylko jedna pozycja z anteny TVN (plasujący się na 15. miejscu film “Galimatias”).

Z kolei wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat “Kevin sam w Nowym Jorku” miał 2,37 mln widzów i 38,52 proc. udziału, na drugim miejscu znalazł się nadany 6 grudnia 2011 roku także w Polsacie film “Kevin sam w domu” (2,26 mln widzów), na podium znalazł się jeszcze film “Next” (2,05 mln, emisja w TVP 1). W tej grupie najwięcej pozycji (10) w rankingu umieścił Polsat. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska