Reality-show „Agent - Gwiazdy 2” zwiększył widownię w grupie komercyjnej. 19,79 mln zł z reklam

Drugi sezon programu „Agent - Gwiazdy” oglądało średnio 1,59 mln widzów. Względem pierwszej edycji widownia programu spadła w 4+, ale wzrosła w 16-49. TVN w czasie nadawania reality-show był drugi w całym rynku i zdecydowanym liderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 19,79 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Reality-show „Agent - Gwiazdy 2” zwiększył widownię w grupie komercyjnej. 19,79 mln zł z reklam

Produkcja „Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywana była we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 14 lutego do 16 maja br. Średnia widownia drugiej edycji reality-show wyniosła 1,59 mln osób, co przełożyło się na 11,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął finałowy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,85 mln widzów.

grafika

Drugą edycję programu z uwzględnieniem danych oglądalności przesuniętej w czasie śledziło średnio 1,64 osób, co dało stacji 11,93 proc. udziału w 4+ i 19,64 proc. w 16-49.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-junior-2-wygral-z-konkurencja-tvn-z-reklam-zarobil-30-23-mln-zl ##

grafika

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji, stracił 150 tys. widzów w grupie 4+, ale o 120 tys. osób zwiększył swoją widownię w grupie komercyjnej. Wówczas produkcję oglądało średnio 1,74 mln osób, a ich udział wynosił 12,66 proc. w 4+ oraz 16,92 proc. w 16-49.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-programu-zony-hollywood-3-tvn-liderem-w-grupie-16-49 ##

TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2 z udziałem na poziomie 16,35 proc., nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Za TVN uplasowały się: Polsat (9,20 proc.; filmy fabularne i „Niania w wielkim mieście”) oraz TVP1 (5,10 proc.; gł. kryminalne seriale).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już liderem, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka, Polsat i Jedynka.

grafika

„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki.

Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji reality-show została Daria Ładocha, a w rolę tytułowego agenta wcielała się Odeta Moro.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów