Reality-show „Agent - Gwiazdy” miał 1,7 mln widzów. Za rok kolejna edycja

Reality-show „Agent - Gwiazdy” oglądało w TVN średnio 1,74 mln osób, o 230 tys. mniej niż miało nadawane rok temu w tym pasmie „Prawo Agaty”. Stacja w czasie emisji formatu była druga w całym rynku i pierwsza w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,74 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Reality-show „Agent - Gwiazdy” miał 1,7 mln widzów. Za rok kolejna edycja
Agent - Gwiazdy; Sezon 1; fot.: TVN / Bartosz Krupa / East News

„Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywany był we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 23 lutego do 17 maja br. Średnia widownia wszystkich 13 odcinków czwartej edycji reality-show wyniosła 1,74 mln osób, co przełożyło się na 12,66 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 16,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął finałowy odcinek formatu, który śledziło średnio 2,10 mln widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Nadawana rok temu w paśmie „Agenta” siódma edycja serialu „Prawo Agaty” miała o 230 tys. widzów więcej - produkcję oglądało wówczas średnio 1,97 mln osób, a jej udział w grupie 4+ wynosił odpowiednio 13,97 proc. Niższy niż w przypadku „Agenta” był udział serialu w 16-49, który wyniósł 14,05 proc.

TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2 z udziałem na poziomie 18,70 proc., nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Za TVN uplasowały się: Polsat (8,27 proc.; filmy fabularne i serial „Powiedz TAK!”) oraz TVP1 (5,70 proc.; gł. publicystyczny program „Warto rozmawiać”).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/druga-szansa-hitem-tvn-i-player-pl-powstanie-drugi-sezon ##

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków programu wyniosły 15,74 mln zł. Dla porównania, siódma seria „Prawa Agaty” z reklam przyniosła 16,22 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

- „Kto jest agentem?” to znowu było najczęściej powtarzane pytanie w ostatnich miesiącach. Powrót do tego programu po latach wcale nie był oczywistą decyzją, ale tym bardziej cieszymy się z tych wyników - mówi Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - Odświeżona formuła „Agenta” z udziałem gwiazd też okazała się strzałem w dziesiątkę, może dzięki temu, że udało nam się zebrać wyjątkowe osobowości - dodaje.

„Agent - Gwiazdy” to program w którym o zwycięstwo rywalizowało 14 gwiazd - Kamila Szczawińska, Hubert Urbański, Antek Królikowski, Dominika Tajner-Wiśniewska, Joanna Jabłczyńska, Vienio, czyli Piotr Więcławski, Michał Szpak, Tamara Gonzalez Perec czyli Macademian, Tomasz Oświeciński, Ewa Halina Rich, Rafał Maślak, Monika Mrozowska, Maciek Sieradzky oraz Sylwia Szostak.

Program realizowany był w Republice Południowej Afryki w styczniu br. przez ponad miesiąc. Prowadzącą była Kinga Rusin.

Czwartą edycję formatu wygrał Antoni Królikowski, a w rolę tytułowego agenta wcielał się Hubert Urbański.

TVN jest zadowolony z wyników reality-show „Agent-Gwiazdy”. Stacja potwierdziła, że kolejna edycja programu zostanie pokazana wiosną 2017 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"