„Reklama Dzieciom” po raz 20. TVP zaprasza sponsorów i organizacje charytatywne

24 grudnia przed głównym wydaniem „Wiadomości” jak co roku zostanie wyemitowany blok reklamowy, z którego przychody trafią do organizacji pożytku publicznego. To 20. edycja akcji „Reklama Dzieciom”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Charytatywny blok przed „Wiadomościami” będzie jedynym blokiem reklamowym nadanym 24 grudnia na wszystkich kanałach Telewizji Polskiej. TVP zachęca sponsorów do wykupywania reklam w tym paśmie.

Jednocześnie TVP zaprasza instytucje i organizacje pożytku publicznego do zgłaszania się po dotacje pochodzące ze środków zebranych dzięki wigilijnemu blokowi reklamowemu. Dokumenty, których wzory są dostępne na stronie reklamadzieciom.tvp.pl, można składać w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. (decyduje data stempla pocztowego). Wszystkie wnioski rozpatrzy Komisja ds. darowizn.

Rok temu środki zebrane w ramach akcji „Reklama Dzieciom” trafiły do 59 stowarzyszeń, fundacji, ośrodków, rodzinnych domów dziecka i innych placówek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]