SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy tygodnia: Jack Daniel’s, ZaadoptujFaceta.pl i Reebok (wideo)

Tym razem do zestawienia najlepszych reklam minionego tygodnia trafiły dwie reklamy polskie i jedna zagraniczna. Są to działania promujące whiskey Jack Daniel's i serwis randkowy ZaadoptujFaceta.pl oraz globalna reklama Reeboka.

ZaadoptujFaceta.pl

W tej reklamie fajne jest to, że raczej trudno w pierwszej chwili zorientować się, że promuje serwis randkowy. Gratulacje za pomysłowość. Niekoniecznie może spodobać się panom, którzy mogą poczuć się potraktowani zbyt przedmiotowo, skoro przedstawiani są tu jako przecenione towary.

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu randkowego ZaadoptujFaceta.pl. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.

W reklamach ZaadoptujFaceta.pl mężczyźni są przedstawiani jako atrakcyjne towary, które przeceniono z początkiem nowego roku. - Czyścimy magazyny. Przeceniliśmy więc niektóre produkty, które nie cieszyły się większym zainteresowaniem w ubiegłym roku. Być może ktoś wrzuci je do koszyka w gorączce noworocznych wyprzedaży. Choć szczerze mówiąc, odradzamy - komentuje żartobliwie Alan Bento, marketing manager odpowiedzialny za rozwój ZaadoptujFaceta. Taki przekaz ma podkreślać, że w serwisie ZaadoptujFaceta.pl to kobiety wybierają mężczyzn, z którymi chcą się skontaktować. - Polki to niezależne kobiety. Doceniają fakt, że to do nich należy ostatnie słowo w nawiązywaniu znajomości. ZaadoptujFaceta doskonale odpowiada na potrzeby generacji młodych ludzi, którzy postrzegają dostępne w Polsce serwisy randkowe jako przestarzałe, a aktywność na nich za wstydliwą. Naszych użytkowników wyróżnia poczucie humoru i sporo dystansu. Zapewniamy im możliwość spotkania osób podobnych do siebie - opisuje Alan Bento.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. w Polsat News, TVN 7, TVN Style, MTV Polska, TLC, FOX, BBC Lifestyle, 4FUN.TV, History, TV4, Superstacja) oraz internecie (m.in. aktywności w social media nawiązujące do tzw. Blue Monday).

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała paryska centrala ZaadoptujFaceta (AdopteUnMec), produkcją spotów zajęło się studio 64 Milliemes, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group. Działania w social media we własnym zakresie realizuje zespół ZaadoptujFaceta.


Reebok - „Be more human”
Agencja: Venables Bell&Partners

Reebok ponownie przykuwa uwagę. I za to właśnie marce należą się słowa uznania. Piękna metafora zmian – dłoni, które są ich odzwierciedleniem.

Reebok, producent odzieży i obuwia sportowego rozpoczął, po raz trzeci, globalną kampanię pod hasłem „Be more human”. Chce nią pokazać, jak wysiłek fizyczny związany z uprawianiem sportu, często powodujący ból, pomaga budować postawę życiową i kształtować charakter człowieka.

Podobnie jak w poprzednich kampaniach Reebok zachęca ludzi, by dla bycia lepszymi poświęcili się, niejednokrotnie cierpiąc z bólu i wkładając ogromny wysiłek w aktywność fizyczną. Reebok jako marka chce im pomagać w byciu lepszym człowiekiem. Generalnie - podobnie jak w dwóch poprzednich latach - marka chce podkreślić, że wysiłek i sprawność fizyczna pozwalają odblokować lepszego siebie. Pomagają budować własną tożsamość i kształtować życie w pozytywny sposób. Trwający ponad minutę spot pod hasłem „Ręce” pokazuje też, że to w ranach i bliznach opisane jest życie i cierpienie ludzkie. Tytułowe ręce mają tu być metaforą zmian. Zmian fizycznych z jednej strony, a z drugiej tych zmian, które zmieniają też charakter człowieka, który staje się m.in. odważniejszy, bardziej dzielny. Kampania obejmuje telewizję, internet, eventy oraz reklamy drukowane. Za jej kreację odpowiada agencja Venables Bell&Partners. Spot wyreżyserował Diego Contreras, produkcją zajęła się firma Bullitt.


Jack Daniel’s: „Ludzie Jacka”
Agencje: Lubię to - linked by Isobar, Papaya Films i On Board Public Relations

Ciekawe podejście do promocji marki – produktu, którego reklama wprost jest w Polsce zabroniona. Brawo za konsekwencje i fajny insight.

Firma Brown Forman Polska rozpoczęła emisję nowego cyklu kampanii „Ludzie Jacka” promującej whisky Jack Daniel's.

Cykl otwiera film o stolarzu, Robercie Izdebskim, który od najmłodszych lat zgłębia rzemiosło. W klipie opowiada o początkach i rozwoju swojej pasji. Zdolności manualne oraz naturalne środowisko stolarskiego warsztatu mają symbolizować to, że kolejny „człowiek Jacka” jest autentyczny i świadomy swojego fachu „Nie tylko ja kształtuję drewno, ale też praca z nim kształtuje mnie” - komentuje bohater projektu „Ludzie Jacka”. Podkreśla również, że największą satysfakcję daje mu tworzenie czegoś wyjątkowego, co żyje jednocześnie przeszłością i przyszłością. Co miesiąc na stronie oldno7.pl oraz na Facebooku publikowany jest nowy film przedstawiający historię twórcy, jego pracę i styl. Sztuka tatuażu, stolarstwo, szewstwo czy renowacja motocykli - to dziedziny, które do tej pory były prezentowane na platformie.

Za koncepcję kreatywną, stworzenie strony www oraz komunikację w internecie odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar, produkcją spotów zajęło się studio Papaya Films, a komunikacją PR - agencja On Board Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Jack Daniel’s, ZaadoptujFaceta.pl i Reebok (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl