Oprócz stabilniejszego działania dekodera (do tej pory abonenci narzekali na jego wolne działanie) aktualizacja oprogramowania Horizona wprowadza nowy interfejs i menu programowe, zintegrowane z nową usługą Replay TV. Po aktualizacji abonent może także sprawniej przewijać programy.
Replay TV pozwala na odtwarzanie wybranej pozycji (np. filmu, serialu czy programu) nawet po 7 dniach od emisji w telewizji, bez konieczności ustawienia nagrywania. Jeśli natomiast abonent nie zdążył na dany program to usługa Replay TV daje możliwość obejrzenia go od początku, nawet jeśli emisja na żywo w telewizji jeszcze się nie skończyła.
Usługa jest dostępna m.in. w Szwajcarii, Holandii, Belgii i Austrii. Podczas 43. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2016 w Łodzi Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska, oficjalnie potwierdziła, że usługa zostanie wprowadzona na polski rynek (portal Wirtualnemedia.pl informował o tym w listopadzie ub.r.).

Proces wdrażania aktualizacji dekoderów Horizon ma potrwać do końca marca br. Usługa Replay TV jest dostępna tylko w dekoderach Horizon oraz w aplikacji mobilnej Horizon GO.











