UPC szykuje nową usługę Replay TV. „Pozwala zignorować sztywność ramówki kanałów linearnych”

Operator kablowy UPC Polska zamierza wprowadzić na polski rynek nową usługę na żądanie Replay TV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki niej abonenci mogą oglądać wybrane treści nawet po siedmiu dniach od emisji w kanale telewizyjnym.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:

Replay TV pozwala na odtwarzanie wybranej pozycji (np. filmu, serialu czy programu) nawet po 7 dniach od emisji w telewizji, bez konieczności ustawienia nagrywania. Jeśli natomiast abonent nie zdążył na dany program to usługa Replay TV daje możliwość obejrzenia go od początku, nawet jeśli emisja na żywo w telewizji jeszcze się nie skończyła.

Usługa jest dostępna m.in. w Szwajcarii, Holandii, Belgii i Austrii. Podczas 43. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2016 w Łodzi Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska, oficjalnie potwierdziła, że usługa zostanie wprowadzona na polski rynek.

- Liberty Global z przyjemnością wprowadza w kolejnych krajach usługę Replay TV, która odpowiada na wytrawne zachowania konsumenckie, pozwala zignorować sztywność ramówki i oglądać treści ulubionych kanałów o każdej porze - wyjaśnia Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska.

UPC przygotowuje się do uruchomienia usługi Replay TV w Polsce, nie zdradza jednak, kiedy to nastąpi. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że testowanie usługi operator rozpoczął już w połowie roku na grupie wybranych abonentów.

- Zależy nam, aby nasi klienci zaangażowali się w tę usługę. Doświadczenia Liberty Global zdobyte m.in. w Holandii czy Belgii, pokazują, że usługa odpowiada na realne potrzeby klientów. Użytkowanie Replay TV jest bardzo wysokie, osiąga wynik dwucyfrowy. Z przyjemnością będziemy to mierzyć na naszych dekoderach - tłumaczy Ewelina Rabsztyn.

Możliwość oglądania programu z siedmiodniowym opóźnieniem nie dotyczy jednak wszystkich kanałów w ofercie UPC. Replay TV działa na wybranych kanałach, np. TV Puls HD, Kino Polska czy Stopklatka HD.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-polska-kupuje-multimedia-polska-za-3-mld-zl ##

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce