W show „Roast Michała Szpaka” wokalistę wykpiwali stand-uperzy: Michał Kempa, Cezary Jurkiewicz, Antoni Syrek-Dąbrowski, Karol Kopiec i Sebastian Rejent oraz dziennikarze Beata Tadla, Hubert Urbański, a także Michał Figurski. Prowadzącym program był Kuba Wojewódzki.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że „Roast” z udziałem piosenkarza obejrzało średnio 1,32 mln widzów. Przełożyło się to na 15,92 proc. udziału TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.

Dla porównania, pokazany we wtorek, 16 lutego br. o godz. 22.30, „Roast Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,70 mln osób, co przełożyło się na 17,92 proc. udziału w 4+. Show z udziałem Michała Szpaka miał o 380 tys. widzów mniej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jest-skarga-na-roast-kuby-wojewodzkiego-krrit-zajmie-sie-sprawa ##
TVN w czasie emisji „Roastu” zdecydowanie pokonał swoich wszystkich konkurentów w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajął Polsat, który nadawał wówczas paradokument „Zdrady” i film „Wolverine”, co przełożyło się na 8,78 proc. udziału.
Trzecia była TVP1 pokazująca audycję „Warto rozmawiać” i relację z festiwalu filmów dokumentalnych „Niepokorni, Niezłomni, Wyklęci” (7,93 proc. udziału), a czwarta - TVP2 z filmami „Barbershop II: Z powrotem w interesie” i „Osaczony” (4,31 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/talk-show-kuba-wojewodzki-oglada-milion-widzow-hitem-odcinek-z-anita-wlodarczyk ##











