SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Robert Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola

Z końcem 2017 roku wygasła dotychczas obowiązująca umowa, na mocy której Robert Lewandowski był ambasadorem i bohaterem reklam marki Coca- Cola (Coca-Cola Poland Services).

Article

Piłkarz rozpoczął współpracę z Coca-Colą w 2010 roku. Od tamtej pory pojawiał się czasem w reklamach tej marki na polskim rynku, był też twarzą organizowanego przez tę firmę turnieju piłkarskiego dla dzieci Coca-Cola Cup.

Ostatnio mogliśmy go oglądać w reklamie bezcukrowej wersji tego napoju - Coca-Cola Zero Cukru latem ub.r. Obok niego w spocie pojawili się też kibice. Ta reklama spotkała się jednak z krytyką w sieci. Wielu internautów zarzucało Lewandowskiego promowanie i zachęcanie do picia niezdrowego napoju, co miało nie współgrać z promowanym przez sportowca na co dzień zdrowym stylem życia (głównie poprzez działania jego żony, dietetyczki i trenerki Anny Lewandowskiej).

Eksperci z agencji reklamowych zwrócili wówczas na łamach Wirtualnemedia.pl uwagę, że udział Lewandowskiego w reklamie Coca-Coli Zero Cukru jest moralnie wątpliwy.

Umowa piłkarza z polskim oddziałem koncernu Coca-Cola wygasła z końcem 2017 roku. Oznacza to, że nie powstaną już nowe reklamy tej marki z udziałem Roberta Lewandowskiego. Co więcej, marketer nie może już wykorzystywać w swoich działaniach reklam, w których piłkarz się pojawiał.

- Z powodu zmiany strategii firmy, także w obszarze wspierania sportu i inicjatyw sportowych, podjęto decyzję o niekontynuowaniu współpracy z Robertem Lewandowskim - informuje Anna Solarek, dyrektor Coca-Cola ds. komunikacji i public affairs.

Coca-Cola pozostaje jednak aktywna w obszarze futbolu.

- Firma jest m.in. sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2018, które odbędą się w Rosji. Wydarzeniu będzie towarzyszyć wiele inicjatyw zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym skierowanych do konsumentów i fanów piłki nożnej - dodaje Solarek.

Robert Lewandowski od lat jest twarzą reklamową wiele znanych marek. Dotąd poza Coca-Colą reklamował m.in. telefony Huawei, szampony Head & Shoulders, maszynki Gillette czy kolekcję ubrań Vistula.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Jego zona na każdym kroku promuje zdrowy styl życia, a media wypisują czym go karmi, a on dla pieniędzy reklamował Coca Colę, której nie pije. Hipokryzja level max.
26 4
odpowiedź
User
buahahaha
Anulka mu zakazała?
26 1
odpowiedź
User
Z
Czyli wygasla mu po prostu umowa. Z niczego nie zrezygnowal. Jakby odmowil udzialu w trakcie kontraktu to moznaby bylo mowic ze zrezygnowal. W tej sytuacji to nawet nie wiadomo kto nie chcial przedluzyc kontraktu albo moze za malo placil.
13 1
odpowiedź
User
Klemens
dobra odpuszczam, biję się w pierś że brałem udział w rozpętywaniu nagonki na RL9 za promowanie tej trucizny ale jak się dowiedziałem ze to było zobowiązanie z 2010 to trochę zmiękłem troche mi nawet żal Roberta bo to sympatyczny człowiek i solidny piłkarz, oby już nie popełniał więcej takich błędów, H&Shoulders, Gilette to też marki nieetycznych globalnych koncernów, a oshee to już troche lepiej bo nasza rodzima firma, trochę się skompromitowała akcją z bilboardem "Oshee i walcz" na Wawelu zaraz po pogrzebie Prezydenta, wykorzystując jeszcze bardziej perfidną kampanię pt: "zimny LECH w puszce" nie istniejącego już na szczęście koncernu SABMiller(obecnie markę posiadają Japończycy więc na zdrówko), Panie Robercie życzę sukcesów sportowych i niech Pan pamięta o Polsce, promować takie marki żeby Polak kupował od Polaka polskie produkty, ma Pan wpływ na losy swiata, powodzenia na mundialu
2 7
odpowiedź
User
aZaliż
To jeszcze niech zrezygnuje z reklamowania hułałeja, wszak nie od dziś wiadomo, że nie używa.
3 2
odpowiedź
User
sektor x
Lewy się wypromował w Coca Cola Cup, zawdzięcza dużo tej firmie.Wiem że hleje CC Zero na potęge.
Mity o zdrowotności Tymbarka już dawno minęły.....
4 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing