SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rodzinka.pl” straciła 150 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Ósmy sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,26 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 150 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 5,65 mln zł.

Średnia oglądalność ósmej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,26 mln widzów, co przełożyło się na 9 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45, w okresie od 4 marca do 3 czerwca br.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 1 kwietnia br., który zainteresował 1,46 mln osób.

Trzy topowe odcinki

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

01-04-2016

21:42:22

22:07:21

1 461 200

9,87%

20-05-2016

21:43:47

22:07:46

1 455 015

11,03%

22-04-2016

21:43:24

22:07:38

1 444 218

10,17%

W porównaniu do wiosny ub.r. serial stracił 150 tys. widzów. Szóstą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,41 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 9,53 proc. oraz 12,74 proc. Wówczas TVP2 w każdy piątek pokazywała po dwa odcinki produkcji - o godz. 21.05 i 21.40.

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i początek filmów fabularnych, co dało mu 17 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy fabularne; 11,91 proc.), a trzecia - TVP1 (gł. filmy; 9,59 proc.).

W grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

2 372 174

17,00%

708 370

12,61%

TVN

1 661 547

11,91%

1 079 229

19,21%

TVP1

1 337 897

9,59%

334 988

5,96%

TVP2 - Rodzinka.pl 8

1 256 127

9,00%

657 144

11,70%

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 8” wyniosły 5,65 mln zł. Dla porównania szósta seria, licząca 26 odcinków, zarobiła z reklam 12,23 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dziewiąty sezon „Rodzinki.pl” TVP2 pokaże w jesiennej ramówce br.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,15 proc.

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 150 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fg
Udziały w rynku powyzej sredniej TVP2 wiec kontynuacja nie dziwi. Ten serial nie trzyma juz poziomu pierwszych serii, ale ciagle przyjemnie sie go oglada.
0 0
odpowiedź
User
Gie
Te 150 tys. które ubyło to pewnie cudzoziemcy.
0 0
odpowiedź
User
MT
Produkcja wewnętrzna TVP i co tu więcej mówić.
Wyniki fatalne na tak kosztowną produkcję.
Brak scenariusza, bo kilka skeczy to nie scenariusz.
Aktorzy odwalają rolę z miną "za takie stawki także każdy by grał". Nawiasem mówiąc brak refleksji i taka chałtura u aktorki tej klasy jak Małgorzata Kożuchowska.
0 0
odpowiedź