Rodzinna kampania reklamuje trany Möller’s (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa norweskich tranów Möller’s. Akcję, utrzymaną w konwencji familijnej, przygotowały firmy Clos Brothers, Next Media i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa tranów Möller’s podkreśla, że picie ich codziennie zmniejsza ryzyko infekcji i podnosi ogólną odporność organizmu. Akcja informuje też, że produkty te mają przyjemny smak – naturalny, cytrynowy lub owocowy. Przekaz jest skierowany przede wszystkim do kobiet mających własne rodziny.

Reklama jest emitowana w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, stacjach tematycznych i kanałach dziecięcych.  

Kampanię – na zlecenie firmy Axellus – przygotowały agencja reklamowa Clos Brothers (kreacja), studio Next Media (produkcja i postprodukcja) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych