„Rolnik szuka żony 3” hitem TVP1. Stacja zyskała 260 tys. widzów

Trzeci sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 4,16 mln osób. W porównaniu do drugiej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 260 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Rolnik szuka żony 3” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.25, począwszy od 4 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze cztery odcinki reality-show oglądało średnio 4,16 mln osób. Przełożyło się to na 27,8 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,1 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 24,9 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory największą widownią cieszył się czwarty odcinek produkcji, który zgromadził przed ekranami telewizorów 4,56 mln oglądających.

Każdy odcinek reality-show przynajmniej przez 1 minutę śledziło średnio 5,97 mln osób.

grafika

Dla porównania, drugą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 3,90 mln osób, co przełożyło się na 24,69 proc. i 21,03 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 260 tys. widzów. Zdecydowanie zwiększyły się również jego udziały w rynku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rolnik-szuka-zony-hitem-programow-rozrywkowych-ranking ##

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat, nadający wówczas („Kabaret na żywo” i „CSI: Cyber”), co daje mu 10,5 proc. udziału. Trzeci jest TVN (gł. serial „Na noże”; 9,6 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne i kabaretowy program „Żarty i barty”; 6,1 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 też nokautuje konkurencję, a dalej plasują się TVN, Polsat i TVP2.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji hitowego reality-show „Rolnik szuka żony”. Czwarty sezon programu widzowie TVP1 obejrzą jesienią 2017 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online