„Rolnik szuka żony” znów na czele rozrywki, „Wiadomości” tuż za hitowymi serialami TVP2

W zeszłym tygodniu na pozycję lidera oglądalności polskiej telewizji powrócił serial „M jak miłość”, a trzecie miejsce zajęły „Wiadomości". Wśród programów rozrywkowych prym wiódł „Rolnik szuka żony”, wyprzedzając „Taniec z Gwiazdami” i „Mam talent!”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Rolnik szuka żony” znów na czele rozrywki, „Wiadomości” tuż za hitowymi serialami TVP2
Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, w okresie od 12 do 18 października br. najwięcej widzów zgromadził serial „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek zobaczyło 6,91 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 41,36 proc.

Drugie miejsce należało do serialu „Na dobre i na złe”, także emitowanego w TVP2. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 5,24 mln widzów, a jego udział wyniósł 31,94 proc.

Na podium znalazły się jeszcze „Wiadomości” TVP1, które obejrzało w niedzielę 4,35 mln osób przy udziale wynoszącym 26,32 proc.

Wśród programów rozrywkowych liderem okazał się znów nadawany w Jedynce „Rolnik szuka żony”, który zanotował rekordową w tym sezonie widownię - oglądało go 4,26 mln osób, a jego udział wyniósł 26,13 proc. Program zajął w całym zestawieniu piąte miejsce.

Drugą pozycję w kategorii rozrywki zajął show Polsatu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, który śledziło 3,31 mln oglądających (21,29 proc. udziału). Trzeci był „Mam talent!” TVN z oglądalnością na poziomie 3,02 mln osób i udziałem wynoszącym 19,25 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,47 mln widzów i 34,26-proc. udział . Druga pozycja należała do „Na dobre i na złe” (1,64 mln; 24,80 proc.), a trzeci był „Rolnik szuka żony” (1,57 mln; 21,92 proc.), który również tutaj był pierwszy w kategorii programów rozrywkowych.

W segmencie rozrywki drugą pozycją zajął program „Mam talent!”, które obejrzało 1,31 mln widzów przy 20,92-proc. udziału. Kolejne pozycje w tej kategorii należały do programów, takich jak: „Kuchenne rewolucje” (TVN 1,28 mln; 19,19 proc.), ”Hell’s Kitchen” (Polsat, 1,21 mln; 17,41 proc.) oraz „Top model” (TVN, 1,19 mln; 19,38 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"