SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Rośnie czas spędzany w aplikacjach mobilnych, najwięcej zyskują platformy zakupowe, rozrywka i media

W 2017 r. średni czas spędzony przez użytkowników w aplikacjach mobilnych wzrósł o 6 procent – wynika z danych firmy Flurry. Przyrost jest mniejszy niż rok wcześniej, a największe zainteresowanie internautów zanotowały aplikacje z segmentu zakupów oraz rozrywki i mediów. Stracił segment lifestyle oraz gry.

fot. Shutterstock.com Article

Jak podaje Flurry w ub.r. średni czas spędzany przez użytkowników w aplikacjach mobilnych wydłużył się o 6 proc., obecnie przeciętny właściciel smartfona lub tabletu poświęca na korzystanie z aplikacji nieco ponad 5 godzin dziennie.

Ubiegłoroczny przyrost czasu przeznaczanego na aplikacje stracił nieco swoją dynamikę, bowiem jak informuje Flurry w 2016 r. czas ten wydłużył się o 11 proc.

Najbardziej na zainteresowaniu użytkowników skorzystały aplikacje zakupowe (przyrost czasu o 54 proc.), segment muzyki, rozrywki i mediów (43 proc.) oraz branża biznesu i finansów (33 proc.).

Największy spadek czasu poświęcanego przez użytkowników zanotowały aplikacje z segmentu lifestyle (o 40 proc.) oraz gry (16 proc.).

Według Flurry aplikacje mobilne są najczęściej uruchamiane na phabletach (smartfonach z dużymi ekranami – 55 proc.), najrzadziej zaś są wykorzystywane do tego celu niewielkie tablety (4 proc.).

Według danych zebranych przez firmę Sensor Tower w ub.r. użytkownicy Google Play i App Store wydali w tych sklepach na aplikacje mobilne 58,6 mld dol., co oznacza wzrost rok do roku o 35 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rośnie czas spędzany w aplikacjach mobilnych, najwięcej zyskują platformy zakupowe, rozrywka i media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing