SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Roszady personalne w Polskapresse. Nowi szefowie marketingu i reklamy

Od wtorku Grupa Polskapresse ma nowego dyrektora marketingu, dyrektora marketingu pionu internet i prezesa oddziału biuro reklamy. Dominik Lachowicz i Krzysztof Kawaliło piastujący dwa ostatnie stanowiska rozstali się ze spółką.

Po zmianach dział marketingu połączono z działem PR. Dyrektorem nowej struktury została Magdalena Chudzikiewicz (poniżej na zdjęciu), dotychczas rzecznik prasowy (dalej będzie pełnić tę funkcję) i PR manager spółki. - Zmieni się sposób prowadzenia działań marketingowych i spojrzenia na marketing - mówi o konsekwencji zmian Chudzikiewicz. Zaprzecza, by z połączenia struktur miały wynikać zwolnienia.

Dotychczas dyrektorem marketingu Polskapresse był Dariusz Kasprzak. Jak informuje Chudzikiewicz, otrzymał on propozycję zostania w firmie na innym stanowisku. Nie ujawnia jednak o jaką funkcję chodzi.

Nowym szefem marketingu pionu internet został Olaf Furmanek, który od 2009 roku prowadził projekty Pionu Internet, m.in. Gruper.pl i bazy danych serwisów. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu i sprzedaży “Manager Magazine” i “Businessman.pl”. Dotychczasowy dyrektor marketingu Polskapresse Dominik Lachowicz odchodzi ze spółki.

Nowym prezesem oddziału biuro reklamy został z kolei Wiktor Pilarczyk, który dołączył do Polskapresse w styczniu br. jako doradca prezesa. Wcześniej w CEPD Management odpowiadał za zwiększenie efektywności sprzedażowej, wypracowanie i wdrożenie standardów sprzedaży w sieciach aptek w Polsce, Wielkiej Brytanii i na Litwie. W PKN Orlen jako HR Manager pracował przy przejęciach i łączeniu aktywów zagranicznych: w Republice Czeskiej w Unipetrol a.s., na Litwie w AB Mazeikiu Nafta. Poprzedni szef Oddziału Biura Reklamy Krzysztof Kawaliło także rozstaje się z firmą.

Magdalena Chudzikiewicz nie komentuje powodów wprowadzenia zmian.

Dołącz do dyskusji: Roszady personalne w Polskapresse. Nowi szefowie marketingu i reklamy

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Skoro Chudzikiewicz zaprzecza, że z połączenia struktur mają wynikać zwolnienia, to z pewnością zwolnienia będą.
odpowiedź
User
Kantor
No tak, nowe spojrzenie na marketing ma być. W takim razie czekamy na to nowe spojrzenie w wykonaniu nowego szefa. A może by wcześniej artykuł o tej nowości w HBR opublikować? No bo jak takie nowe ma być, to na pewno zechcą wydrukować. A tak serio, to z całego nowego spojrzenia, pozostanie tylko cięcie po kosztach i zwolnienia pracowników. Jak zwykle w PP. Całe ich nowatorstwo i kreatywność zawsze do tego się ograniczały i ograniczają.
odpowiedź
User
Admirał
Ręce opadają, szkoda tej firmy. Po co Dyrektor Marketingu skoro i tak nie ma nic pieniędzy i co roku są "wyjątkowe" koszty ? Swoją drogą rynek sprzedaży mediów ma się nijak dosprzedaży w sieci aptek w okresie prosperity dla tej branży.
odpowiedź