Reklamy podkreślają, że Formuła Rodzina w ramach jednego abonamentu obejmuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci, 25 GB interentu mobilnego i 6 miesięcy abonamentu gratis.
Ponadto informują, że w przypadku wariantów Formuła Rodzina 4.0+ i Formuła Rodzina Europa dostępne są zniżki dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.
W kampanii występują Magdalena Różczka i Paweł Małaszyński, którzy już wcześniej reklamowali Play. Różczka m.in. półtora roku temu promowała Formułę Unlimited, a Małaszyński ostatnio pojawił się w kampanii bożonarodzeniowej, a wcześniej reklamował Formułę Rodzina 4.0 razem z Anną Przybylską.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/branza-chwali-multicelebryckie-kampanie-play-swietny-serial-reklamowy-kurdej-szatan-ewenementem ##
Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży. W reklamach outdoorowych promowana jest taryfa Stan Darmowy, wprowadzony w lutym br.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, przy czym za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Artegence. Media do akcji zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.











