Różnorodność ludzi, gustów i stylów w reklamie platformy YouTube Music (wideo)

W swojej nowej kampanii reklamowej platforma YouTube Music stara się podkreślić, że jedną z jej zalet jest różnorodność. Bo usługa oferuje różne gatunki muzyczne i ma różnych odbiorców, z których każdy jest indywidualnością z własnym gustem i wyborami.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Różnorodność ludzi, gustów i stylów w reklamie platformy YouTube Music (wideo)

Na kampanię składa się 5 różnych spotów. Każdy z nich portretuje jednego z użytkowników YouTube Music w momencie gdy słucha on swojej ulubionej muzyki w serwisie.

Bohaterem jednego ze spotów jest kilkuletni Koreańczyk, który ze słuchawkami na uszach słucha w metrze hip-hopu, a muzyka pomaga mu przełamać strach przed grupką starszych od niego młodzieńców okupujących schody na stacji.

Podróżującej samolotem Kristen muzyka płynąca z YouTube Music towarzyszy w pełnym smutku i łez zamyśleniu.

Muzułmanka Afsa to bohaterka trzeciego spotu w kampanii. Dziewczyna wychodząc po zakończonej lekcji idzie szkolnym korytarzem i w zawrotnym tempie powtarza słowa dynamicznego utworu odtwarzanego z YouTube Music.

W kolejnych dwóch spotach wykonująca prace społeczne Tina przy dźwiękach muzyki spotyka się z rodziną, a młody chłopak Alex słuchając YouTube Music oddaje się w domu swojej sekretnej pasji - jest transwestytą.

- Jesteśmy dumni z różnorodności użytkowników naszej platformy – podkreśla w rozmowie z serwisem Adweek Danielle Tiedt, szefowa marketingu YouTube. – Dajemy prawo do życia i wyrażania emocji każdemu, bez względu na kolor skóry, wyznanie czy seksualną orientację. Ta kampania świetnie oddaje te wszystkie wartości, które kierowały nami w momencie tworzenia muzycznej platformy łączącej przez muzykę ludzi na całym globie.

Za kampanię odpowiada agencja Anomaly New York.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style