SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
Uwaga ESG! Koszty, wyzwania, praktyka

Rusza kampania programu braci Kuroniów

Kanał Kuchnia.tv zaplanował dwumiesięczną kampanię nowego programu stacji „Kuroniowie rozgryzają”, która ruszy 23 marca br.

Akcja obejmie telewizję (Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Film, Ale kino!, Domo, MiniMini, Planete, ZigZap), radio (Radio Pin, Chilli Zet) i prasę („Przyjaciółka”, „Kuchnia”, „Olivia”, „Party”, „Podróże” i „Gazeta Telewizyjna”). Będą też działania ePR-owe prowadzone w internecie w postaci m.in. bloga, w którym internauci znajdą poszerzenie kontentu pojawiającego się w kolejnych odcinkach programu, przepisy i informacje dodatkowe. Dodatkowo na portalach Facebook i Twitter utworzone zostaną fan page'e programu.

Spot telewizyjny wyprodukował zespół Kuchni.tv, który też zaplanował telewizję, zaś radiową reklamę przygotowały Studio Zet i agencja MamaStudio. Za kreację layoutów prasowych odpowiadało MamaStudio, a media prasowe zaplanował dom mediowy MPG. Strategię kampanii radiowej i internetowej przygotowała firma konsultingu mediowego Inteligent Decisions Training Company, a wykonawcą kampanii internetowej jest firma ARBOvision.

Program „Kuroniowe rozgryzają” będzie emitowany na antenie Kuchni.tv od 27 marca br., w soboty o godz 14.35. Jan i Jakub Kuroniowie w każdym odcinku magazynu przygotowywać będą europejskie dania lubiane przez sławnych ludzi lub stworzone ku czci znanych postaci.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania programu braci Kuroniów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl