Rymowanka użytkowników zachęca do korzystania z OLX.pl w smartfonach (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa aplikacji mobilnej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję przygotowały firmy 23 Heroes, F25 i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rymowanka użytkowników zachęca do korzystania z OLX.pl w smartfonach (wideo)

- W tej kampanii po raz kolejny postanowiliśmy sięgnąć po sprawdzony i, co równie ważne, lubiany schemat rymowanej mozaiki. Mamy nadzieję, że teraz przekonamy wszystkich, że z OLX najwygodniej korzysta się w telefonie, tak jak wcześniej przekonaliśmy naszymi rymowankami, że OLX to najlepsze miejsce do znalezienia nieruchomości lub pracy - opisuje akcję Marcin Sienkowski, brand manager OLX.pl. - W spocie pokazujemy, że z naszej aplikacji korzystać można zawsze i wszędzie. I to dosłownie wszędzie - jak pokazują wyniki ankiety, w której udział wzięło ponad 37 tys. osób, aż 21 proc. użytkowników korzysta z niej podczas wizyt w toalecie. Tę wiedzę przekuliśmy na scenariusz najnowszej reklamy - zaznacza.

Według danych serwisu 60 proc. jego użytkowników korzysta z niego na smartfonach (w tym 84 proc. na tych z systemem Android, 8 proc. z iOS, a 6 proc. z Windows Phone). W sierpniu br. z aplikacji mobilnej OLX skorzystało 17,7 proc. polskich internautów mobilnych, którzy wykonali 138,4 mln jej wywołań (według badania Mobience).

Akcja reklamowa będzie prowadzona przez cały październik w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (YouTube i Facebook).

Kreację kampanii przygotowała agencja 23 Heroes, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP