SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rynek magazynów dla dzieci w Polsce - liderem „Lego Legends of Chima”

W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Legends of Chima”, a drugie miejsce należało do „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn”, a najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) w sierpniu 2015 roku wyniosła 64 733 egz. W porównaniu do sierpnia 2014 roku zwiększyła się ona o 19,09 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie należało do miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w sierpniu 2015 roku wyniosła 58 758 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu br.

Podium uzupełnia magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska), który rok wcześniej był drugi. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 52 820 egz., po spadku o 2,25 proc.

Na szóstym miejscu znalazł się magazyn „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 41,96 proc. do 38 021 egz. Tytuł ten w sierpniu ub.r. był siódmy.

Z kolei największy spadek, wynoszący 21,57 proc. do 33 153 egz., odnotował „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca piątego na siódme.

ZKDP

sierpień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego. Legends of Chima

69 775

64 733

64 733

59 875

54 856

54 356

Lego Ninjago

59 950

58 758

58 758

-

-

-

Zabawy i Marzenia z Barbie

69 789

52 820

52 820

70 000

54 034

54 034

Mój Kucyk Pony

58 000

50 260

50 260

55 000

42 501

42 501

Księżniczka

55 000

40 080

40 080

53 000

42 681

42 681

Lego Friends. Magazyn

44 789

38 021

38 021

49 974

27 277

26 783

Violetta Oficjalny Magazyn

45 000

33 153

33 153

60 000

42 272

42 272

Świnka Peppa Magazyn

41 480

30 154

30 154

44 976

28 978

28 478

Auta

40 000

25 807

25 807

43 000

23 032

23 032

Magazyn Mia and Me

44 713

25 131

25 131

44 976

26 593

26 593

Magazyn MiniMini

39 994

24 410

24 410

-

-

-

Kubuś i Przyjaciele

36 000

17 887

17 887

43 000

17 058

17 058

W sierpniu 2015 roku w porównaniu do lipca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 31,05 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (również Egmont Polska) - było to 33,85 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego. Legends of Chima

69 775

64 733

64 733

-

-

-

Lego Ninjago

59 950

58 758

58 758

59 935

55 398

55 398

Zabawy i Marzenia z Barbie

69 789

52 820

52 820

70 000

45 138

45 138

Mój Kucyk Pony

58 000

50 260

50 260

57 200

38 351

38 351

Księżniczka

55 000

40 080

40 080

55 000

38 028

38 028

Lego Friends. Magazyn

44 789

38 021

38 021

49 889

31 398

31 398

Violetta Oficjalny Magazyn

45 000

33 153

33 153

50 000

28 727

28 727

Świnka Peppa Magazyn

41 480

30 154

30 154

42 986

35 350

35 350

Auta

40 000

25 807

25 807

40 000

25 001

25 001

Magazyn Mia and Me

44 713

25 131

25 131

-

-

-

Magazyn MiniMini

39 994

24 410

24 410

-

-

-

Kubuś i Przyjaciele

36 000

17 887

17 887

38 000

27 040

27 040

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Rynek magazynów dla dzieci w Polsce - liderem „Lego Legends of Chima”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl