Rysiek i Winston: w Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same! (wideo)

Rusza kampania reklamowa nowej oferty Heyah. Kot Rysiek i pies Winston pokazują w niej, że w tej sieci wszystkie dobre rzeczy zawsze przychodzą same.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Heyah reklamuje ofertę, w ramach której po doładowaniu konta za 5 zł można rozmawiać za darmo przez 5 dni z wybranym numerem, przy doładowaniu 20-złotowym – przez 20 dni, natomiast przy doładowaniu za co najmniej 30 zł można rozmawiać bezpłatnie przez 30 dni ze wszystkimi w Heyah. Aby wykonywać bezpłatne połączenia, wystarczy przed doładowaniem zgłosić chęć korzystania z danej oferty, wysyłając odpowiedni kod. Przekaz pod hasłem „W Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same!” opiera się na wizerunku znanych z poprzednich reklam tej sieci kota Ryśka i psa Winstona, którzy tym razem mają nieoczekiwane towarzystwo.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasie, internecie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze. Kampanię przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencjami G7 i Engine oraz domem mediowym Starcom.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP