„Salon sukien ślubnych” hitem TLC

Reality-show „Salon sukien ślubnych” po trzech odcinkach przyciąga do TLC średnio 77 tys. widzów. Program notuje dwukrotnie wyższy udział od średniego wyniku stacji, a TLC w czasie jego emisji pokonuje konkurencję.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków  „Salonu sukien ślubnych”, emitowanego na antenie TLC w niedziele o godz. 11.00 (począwszy od 23 sierpnia br.), wyniosła 77 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,88 proc. udziału TLC w rynku wśród wszystkich widzów i 1,41 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wyniki reality-show są zdecydowanie wyższe od średniego dobowego udziału TLC, który w okresie od 23 sierpnia do 6 września br. wyniósł odpowiednio 0,41 proc. i 0,54 proc.Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek formatu, który śledziło 83 tys. osób.

Oglądalność „Salonu sukien ślubnych” odcinek po odcinku

TLC w czasie emisji nowego programu wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Drugie miejsce w tym czasie wśród stacji lifestylowych zajmuje TVN Style z 0,82 proc. udziału, a trzeci jest kanał Polsat Cafe (0,17 proc. udziału). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Widownia konkurencji w czasie emisji programu

Bohaterkami reality-show „Salon sukien ślubnych” są kobiety, które stają przed wyborem swojej wymarzonej sukni ślubnej. Bohaterki występują w programie wraz z bliskimi, a doradzają im w decyzji wyboru odpowiedniej kreacji: prowadzący program Stefano Terrazzino oraz konsultantki ślubne (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady