SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mediavest zamiast MullenLowe Mediahub zajmie się obsługą mediową Selgros Cash&Carry

Dom mediowy Mediavest, należący do Publicis Media wygrał przetarg firmy Transgourmet Polska na obsługę budżetu marketingowego sieci sklepów Selgros Cash&Carry w zakresie planowania i zakupu mediów. Wcześniej sieć współpracowała w tym zakresie z MullenLowe Mediahub.

Mediavest zajmuje się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów do ogólnopolskich kampanii Selgros Cash&Carry. W przetargu startowało kilka domów mediowych, których nazwy nie zostały ujawnione, podobnie jak wartość budżetu, którego dotyczył przetarg.

Współpraca firm rozpoczęła się od kampanii zaplanowanych na wiosnę br. Strony nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę.

Poprzednio planowaniem i zakupem mediów dla Selgros Cash&Carry zajmował się dom mediowy MullenLowe Mediahub. Współpracował z marketerem w ub.r., kiedy prowadzona była pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sklepów Selgros Cash&Carry.

Dołącz do dyskusji: Mediavest zamiast MullenLowe Mediahub zajmie się obsługą mediową Selgros Cash&Carry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl