Sensacyjna kampania reklamuje Plusikowe w Simplusie (wideo)

Rusza kampania reklamująca ofertę Plusikowe w Simplusie. Akcję – utrzymaną w konwencji filmu sensacyjnego – przygotowały firmy 303 i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Simplusa reklamuje promocję Plusikowe, która została wprowadzona do tej taryfy kilka dni temu (więcej o tej ofercie). Wykorzystywany w akcji spot telewizyjny przypomina fragment polskiego filmu sensacyjnego. Tym bardziej, że w reklamie występują znani aktorzy: Tomasz Sapryk (jako bezwzględny szef mafii) oraz Mariusz Jakus (jako uciekinier). To pierwsza kampania Simplusa, w której biorą udział znane osoby.

Akcja obejmuje telewizję, internet, outdoor oraz materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa 303 z grupy Young & Rubicam Brands, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online