SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serce i Rozum reklamują e-fakturę w TP (wideo)

Startuje kampania reklamująca e-fakturę w Telekomunikacji Polskiej. Akcję - z udziałem Serca i Rozumu - przygotowały firmy Adv.pl i MEC.

W nowej reklamie Telekomunikacji Polskiej Serce i Rozum pokazują, że klienci tego operatora mogą zrezygnować z otrzymywania tradycyjnych faktur papierowych, a zamiast nich dostawać mailowo e-faktury. Przypomnijmy, że Grupa TP wprowadziła e-faktury już w 2006 roku, a w maju ub.r. informowała, że korzysta z nich pół miliona jej klientów.

Obecna kampania jest kolejną akcją reklamową TP, w której występują Serce i Rozum. W poprzedniej bohaterowie reklamowali promocję „Więcej swobody” w Neostradzie (obejrzyj ten spot), a ogółem ich wizerunek jest wykorzystywany w komunikacji operatora od półtora roku (zobacz case study tych kampanii).

>>> Serce i Rozum, Eska oraz Demotywatory najbardziej angażujące na Facebooku




Nowa reklama jest emitowana tylko w internecie: na YouTubie, Facebooku oraz stronach TP takich jak zyskajzefaktura.pl.
Kreację spotu przygotowała agencja Adv.pl, a jego produkcją zajęła się firma Xantus.

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum reklamują e-fakturę w TP (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szczery
Eeee, kiepska ta reklama :( Czyżby tp zmieniło agencję?
Kreacja Publicisu stanowczo bardziej mi się podobała.
odpowiedź
User
anon
ja za to mam wrażenie ze są gorzej z animowane maskotki TP.
Trochę im nie wyszło.
odpowiedź
User
doscpapierowych
szkoda ze TP S.A. skoro tak promują nowoczesne rozwiązania w zakresie płatności elektronicznych, nie chce postawić na system typu EBPP, bardzo popularny w większości krajów europejskich, klasyfikowany jako jeden z najbezpieczniejszych i najprostszych metod płatności. Więcej informacji znajdziecie na stronie akcji Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie, która popularyzuje w Polsce użycie na szeroką skale systemu EBPP.
odpowiedź