Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków „Powiedz tak!” wyniosła 1,18 mln widzów. Przełożyło się to na 9,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana jest w Polsacie we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 1 marca br.
Oglądalność serialu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 1,45 mln osób, drugi - 1,07 mln, a trzeci - już tylko 1,03 mln.

Dla porównania, pokazywany w tym paśmie jesienią ub.r., obyczajowy serial „Skazane” po trzech odcinkach miał 220 tys. widzów więcej - było to 1,40 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 10,79 proc. i 13,38 proc.
Oglądalność „Powiedz tak!” odcinek po odcinku
Polsat w czasie emisji „Powiedz tak!” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a jej udział kształtuje się na poziomie 18,06 proc. Drugi jest TVN (gł. „Agent - gwiazdy”; 12,70 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. „Warto rozmawiać” ; 4,45 proc).
Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Oglądalność serialu na tle konkurencji
„Powiedz tak!” to obyczajowo-komediowa historia, która przedstawia życiowe wzloty i upadki warszawskich trzydziestolatków - czwórki przyjaciół Basi, Wiktora, Justyny i Bartka (Katarzyna Zawadzka, Paweł Domagała, Agnieszka Więdłocha i Nikodem Rozbicki). Paweł i Basia otwierają firmę, która zajmuje się przygotowaniem ślubów i wesel.











