WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Taniec z gwiazdami” w Polsacie powtórzy sukces czy tylko zaciekawi? (opinie)

Serial „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki” debiutuje w MTV Polska (wideo)

2014-01-16 A A A KOMENTARZE: 7 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Kanał MTV Polska pod koniec stycznia br. rozpocznie emisję serialu dokumentalnego „Teen Mom Poland - Nastoletnie Matki”, opowiadającego historie czterech młodych dziewczyn zmagających się z wyzwaniami wczesnego macierzyństwa.

Bohaterkami produkcji są cztery nastolatki - Marysia (lat 17), Ada (lat 17), Ewa (lat 18) i Iza (lat 16), które swoje rodziny założyły w bardzo młodym wieku. Serial pokaże, jak godzą one obowiązki mamy z nauką, pracą i życiem osobistym.

- Ambicją MTV jest poruszać najważniejsze tematy, którymi żyją milenialsi na całym świecie. „Teen Mom Poland” dotyka szalenie ważnego tematu młodego macierzyństwa oraz odpowiedzialności, która czasami spada na młodego człowieka zbyt szybko - mówi dyrektor programowy MTV Polska Jerzy Dzięgielewski. - „Teen Mom” to jeden z najlepszych formatów MTV. Dotychczas program był kręcony tylko w Ameryce, gdzie doczekał się czterech sezonów i cieszył się ogromną popularnością wśród widzów - dodaje.

Reżyserem formatującym „Teen Mom Poland” jest Marcin Koszałka. Za realizację poszczególnych historii odpowiadają dokumentaliści Marcin Janos Krawczyk, Marta Prus, Julia Ruszkiewicz i Jakub Stożek. Za produkcję formatu odpowiadają Anna Kępińska i Maciej Kubicki z firmy Telemark.

Program „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki” emitowany będzie w niedziele o godz. 18.25 począwszy od 26 stycznia br.

Oficjalnym partnerem merytorycznym formatu jest Fundacja MaMa prowadzona przez Sylwię Chutnik. Organizacja od 2006 roku działa na rzecz poprawy sytuacji matek w Polsce niezależnie od ich wieku czy statusu we wszystkich sferach życia.

Serialowi towarzyszy kampania reklamowa, która obejmie prasę (magazyny “Grazia”, “Bravo”, “Bravo Girl”, “Twist” oraz “Joy”), internet, outdoor i kina (sieć Multikino). Citylighty promujące serial pojawią się w ośmiu miastach Polski, a do szkół przesłane zostanie 330 plakatów.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział MTV Polska w rynku w 2013 roku wyniósł 0,12 proc. (więcej na ten temat).

Autor: pp

Wiecej informacji: MTV Polska, Jerzy Dzięgielewski, Teen Mom PL, Marcin Koszałka

Fotoreportaże

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (464)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga