SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Serial „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki” debiutuje w MTV Polska (wideo)

Kanał MTV Polska pod koniec stycznia br. rozpocznie emisję serialu dokumentalnego „Teen Mom Poland - Nastoletnie Matki”, opowiadającego historie czterech młodych dziewczyn zmagających się z wyzwaniami wczesnego macierzyństwa.

Article

Bohaterkami produkcji są cztery nastolatki - Marysia (lat 17), Ada (lat 17), Ewa (lat 18) i Iza (lat 16), które swoje rodziny założyły w bardzo młodym wieku. Serial pokaże, jak godzą one obowiązki mamy z nauką, pracą i życiem osobistym.

- Ambicją MTV jest poruszać najważniejsze tematy, którymi żyją milenialsi na całym świecie. „Teen Mom Poland” dotyka szalenie ważnego tematu młodego macierzyństwa oraz odpowiedzialności, która czasami spada na młodego człowieka zbyt szybko - mówi dyrektor programowy MTV Polska Jerzy Dzięgielewski. - „Teen Mom” to jeden z najlepszych formatów MTV. Dotychczas program był kręcony tylko w Ameryce, gdzie doczekał się czterech sezonów i cieszył się ogromną popularnością wśród widzów - dodaje.

Reżyserem formatującym „Teen Mom Poland” jest Marcin Koszałka. Za realizację poszczególnych historii odpowiadają dokumentaliści Marcin Janos Krawczyk, Marta Prus, Julia Ruszkiewicz i Jakub Stożek. Za produkcję formatu odpowiadają Anna Kępińska i Maciej Kubicki z firmy Telemark.

Program „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki” emitowany będzie w niedziele o godz. 18.25 począwszy od 26 stycznia br.

Oficjalnym partnerem merytorycznym formatu jest Fundacja MaMa prowadzona przez Sylwię Chutnik. Organizacja od 2006 roku działa na rzecz poprawy sytuacji matek w Polsce niezależnie od ich wieku czy statusu we wszystkich sferach życia.

Serialowi towarzyszy kampania reklamowa, która obejmie prasę (magazyny “Grazia”, “Bravo”, “Bravo Girl”, “Twist” oraz “Joy”), internet, outdoor i kina (sieć Multikino). Citylighty promujące serial pojawią się w ośmiu miastach Polski, a do szkół przesłane zostanie 330 plakatów.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział MTV Polska w rynku w 2013 roku wyniósł 0,12 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serial „Teen Mom Poland - Nastoletnie matki” debiutuje w MTV Polska (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hj
Kolejna po Warsaw Shore promocja PATOLOGII by MTV
12 15
odpowiedź
User
daga
Teen Mom Poland od lutego 2014 roku w mtv o 18:25 w niedziely premiera 12 odcinków
5 6
odpowiedź
User
mateusz
Grafika to chyba po zawodowcem mają
6 2
odpowiedź
User
pavv
Ale ten Pan Ładny Dyrechto pitoli głupoty! Widać, że na sznurku amerykańskiej korporacji wisi!
5 1
odpowiedź
User
ag
Czy każde pokazanie PATOLOGII jest jej promocją? Temat z ostatnich dni: 12-latka w ciąży z 13-latkiem. Wina MTV czy ideologii gender???
4 8
odpowiedź
User
ghgf
oczywiscie, ze ideologi gender, wiadomo, że nieistniejaca ideologia zapladnia ludzi niczym duch swiety.
0 0
odpowiedź
User
alex
na plakacie to simsy 4? :D
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing