SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial z Joanną Brodzik liderem, mimo mniejszej widowni

“Życie nad rozlewiskiem” - trzeci sezon serialu obyczajowego TVP 1 z Joanną Brodzik w roli głównej - śledziło mniej widzów niż poprzednią serię. Dał on jednak stacji pozycję lidera rynku tv. Wpływy z reklam wyniosły 16,9 mln zł.

Losy bohaterów “Życie nad rozlewiskiem” w każdą niedzielę ok. 20.20 oglądane była przez średnio 3,78 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie 22,35 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 17,40 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Nadawana jesienią ub.r. w TVP 1 poprzednia część opowieści zatytułowana “Dom nad rozlewiskiem” notowała lepsze wyniki - oglądało ją bowiem 4,46 mln osób, co dało stacji odpowiednio 26,32 proc. i 22,63 proc. udziału (dowiedz się więcej).

Mimo spadku widowni Jedynka zachowała pozycję lidera w paśmie emisji serialu w grupie 4+. Drugie miejsce zajęła stacja TVN, nadająca wówczas “Taniec z gwiazdami”, co przekładało się na 21,44 proc. udziału w rynku. Na trzecim miejscu znalazł się Polsat (“Tylko muzyka”, filmy fabularne; 15,74 proc.), a czwarta była Dwójka (“Kabaretowy Klub Dwójki”, “Czas honoru”; 11,73 proc.). W grupie 16-49 TVP 1 była trzecia za Polsatem i TVN.

Wpływy z reklam wyemitowanych przed i po odcinkach “Życia nad rozlewiskiem” wyniosły 16,9 mln zł. Na poprzedniej części opowieści Jedynka zarobiła 18,6 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).


fot. TVP / Krzysztof Świeżak/Zoom

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

Telewizja Polska prowadzi obecnie rozmowy na temat realizacji czwartej części serialu.


Widownia “Życia nad rozlewiskiem”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
04-09-20113 907 29724,35%19,65%
11-09-20113 430 71121,45%15,59%
18-09-20113 285 75120,08%14,45%
25-09-20113 602 55621,51%16,14%
02-10-20113 707 60722,21%16,57%
09-10-20113 576 20420,71%14,42%
16-10-20113 464 44920,42%14,89%
23-10-20113 701 39221,46%17,18%
30-10-20114 005 01523,29%18,95%
06-11-20113 767 98821,26%17,22%
13-11-20114 119 71024,01%19,51%
20-11-20114 241 20224,22%19,78%
27-11-20114 278 21525,40%21,22%
Średnia3 776 46522,35%17,40%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 1 – Życie3 776 46522,35%17,40%
TVN3 621 46121,44%17,46%
Polsat2 658 70615,74%21,85%
TVP 21 981 48811,73%11,95%


Profil widowni produkcji

  ADH %AFF
PłećMężczyźni37,05%77
Kobiety62,95%121
Wiek 4-91,43%24
 10-153,79%56
16 - 191,87%33
20 - 242,77%35
25 - 293,39%38
30 - 344,66%56
35 - 396,94%94
40 - 445,89%92
45 - 498,50%124
50 - 5411,03%137
55 - 5911,38%147
6038,37%190
Wlk. miastaWieś49,98%128
< 50 tys.23,88%99
50-100 tys.6,48%75
100-200 tys.5,17%64
> 200 tys.14,49%72
ZawódTop management6,82%79
Pracownicy średniego szczebla13,39%89
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,01%90
Emeryci45,05%175
Inni16,73%55
WykształceniePodstawowe53,44%118
Średnie27,56%93
Wyższe13,78%110
Inne5,22%41


 

Dołącz do dyskusji: Serial z Joanną Brodzik liderem, mimo mniejszej widowni

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żenua
Scenariusz ostatniego sezonu tego serialu był napisany chyba tylko i wyłącznie pod product placement: akcja żadna za to co chwila albo kosmetyki, albo komórka, albo jakiś samochód
żenua
odpowiedź
User
vera
Liderem? To ciekawe. Hotel 52 i Szpilki na Giewoncie, których nikt nie nazywa liderami czegokolwiek zarobiły po 19 milionów z reklam
odpowiedź
User
woofcio
Bo Jedynka nie przerywa transmisji serialu reklamami.
odpowiedź